Inactivitatea de creatie publicitara, element al unei copy strategy, care se refera la angajamentul sau oferta concreta propusa consumatorului prin mesajul publicitar (spre exemplu, un produs performant, de noutate, la un pret avantajos, avand o imagine de prestigiu). Aceasta promisiune trebuie sa fie pertinenta si sa se sprijine pe o dovada explicita, demonstrabila. Ideea publicitara centrala pe care o evoca promisiunea mesajului poarta numele de sugestie sau evocare.







![[Politice 2.0] Liviu Turcanu: Nu cred că e sănătos să construiești discursul și strategia mizând întodeauna pe greșeala adversarului](https://media.iqads.ro/2019/10/thumbnail-liviu-2-cover-410.jpg)
![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Creația - Partea I](https://media.iqads.ro/2017/07/cover5-cover-410.jpg)

![[Brandul si eul] Liviu Toader: Falsul lux al libertatii de exprimare poate avea consecinte negative imediate asupra reputatiei si brandului personal](https://media.iqads.ro/2016/02/liviu-toader-cover-410.jpg)
![[Marketeri despre creativitate] Lelia Popescu (Metropolitan Life): Pentru a crea interes intr-un peisaj de comunicare atat de aglomerat trebuie sa te diferentiezi, nu doar prin oferta, ci si prin mesaj](https://media.iqads.ro/2015/09/d33a4312-cover-410.jpg)











