AdCouture - Editia 27

In editia cu numarul 27 a emisiunii AdCouture, la rubrica "Hot Spot", au participat patru invitati din panelul "Tendinte in PR" din cadrul evenimentului PR Forum. Alina Simpetru (Managing Director TBWA Merlin) a inaintat ideea ca PR-ul trebuie sa iasa din cutumele sale si sa se reinventeze. Teodor Frolu (Partener & Co-Manager, DC Communication) a vorbit despre "criza de valori" cu care se confrunta segmentul de business, din cauza faptului ca pana acum toata lumea era orientata pe profit. Diana Klusch (Director Corporate Affairs, URSUS Breweries) a scos in evidenta importanta transformarii angajatilor in ambasadori ai brandului. Iulian Comanescu (Consultant media) a subliniat ca "uneori companiile sunt nume si e important cum se prezinta managerii lor", iar Google este un instrument care nu lasa loc de interpretari cand vine vorba de notorietata si credibilitatea unui manager.

Rubrica "Insider" l-a avut ca invitat pe Liviu Lambrino (Managing Director TBWA/Merlin). Printre beneficiile de a lucra intr-o retea internationala se numara know-how-ul transmis, iar in cazul TBWA este vorba despre disruption, un instrument prin care ajungi sa "generezi tu regulile pietei". Discutia a mai abordat si alte teme, cum ar fi diferentele dintre clientul local si clientul care face parte dintr-o multinationala sau calitatile angajatului ideal in viziunea lui Liviu Lambrino. Echipa AdCouture
Invitati:
Teodor Frolu: Partener & Co-Manager, DC Communication
Alina Simpetru: Managing Director, TBWA Merlin
Diana Klusch: Director Corporate Affairs, URSUS Breweries
Iulian Comanescu: Consultant media
Liviu Lambrino: Managing Director, TBWA/Merlin

Moderator: Serban Ciusca

Montaj & postprocesare:
The Money Channel
Redactor: Mirabela Manea




Branded


Related podcasts