Articole care fac referire la Adrian Titieni
Lorena Zăbrăuțanu: Înainte să regizez, teatrul pentru mine era așteptare, era dorință, era privit într-o vitrină inaccesibilă. Apoi a devenit acțiune, frământare, căutare, s-a schimbat totul
[Rewind & Play] Emanuel Pârvu: Sper într-o Românie occidentală, într-o revenire rapidă la normalitate
Trei kilometri până la capătul lumii va putea fi vizionat într-o serie de proiecții speciale urmate de discuții, în București și în țară
Ciprian Chiujdea: Aș vrea ca oamenii care văd „Trei kilometri până la capătul lumii” să se întrebe despre cum își trăiesc ei viața, despre ce mai fac părinții lor
Trei kilometri până la capătul lumii va putea fi văzut de vineri în cinematografele din peste 30 de orașe din țară
Andrei Miercure: Actorii trebuie să-și expună propriile vulnerabilități și insecurități pentru a crea ceva autentic, ceea ce necesită un mare curaj și o deschidere pe care spectatorii nu o văd întotdeauna
Sabina Brândușe: Adolescenții din ziua de azi au prins curaj să se autoreprezinte. Își scriu propriile texte, pornind inclusiv de la biografia personală, își compun muzica
Iulia Lumânare: Despre toate astea vorbește „Familiar”. Despre cum credem că schimbăm lumea, pentru noi și copiii noștri, și despre cum repetăm istoria
Carmen Lidia Vidu: „Sentimentul fragil al speranței" este un „Jurnal de România. Jurnalul unei noi generații”, o captură în timp a modului în care tinerii văd lumea
Emanuel Pârvu: În "Familiar" am aflat lucruri despre corpul meu, am aflat lucruri despre psihicul meu. Am aflat cât de mult pot să tac și cât de mult pot să urlu
FAMILIAR, cel mai recent film semnat de Călin Peter Netzer, va putea fi văzut de vineri pe marele ecrane din peste 20 de orașe din țară
Murfatlar Vinul lansează platforma de comunicare "Jumătate vin, jumătate viață", o campanie semnată Propaganda
Dragoș Olaru: Ne trezeam foarte devreme, ne luam bagajul în spate și porneam să urcăm. Câte două-trei ore, dacă nu mai mult. După care filmam până pica lumina
Alex Iureș: Mai am și acum o scrisoare de la Tom Cruise pentru tata, în care saluta deschiderea primului teatru independent. Filmaseră împreună la „Misiune Imposibilă” și el a fost printre primii sponsori fondatori ai Teatrului ACT
Ovidiu Georgescu despre „Dirijorul tăcerilor”: Este o radiografie a generațiilor prinse în vârtejul transformărilor sociale de la începutul mileniului III
[În numele scenei] Dorina Lazăr: Toată viața mi s-a reproșat de către familie că am iubit mai mult teatrul decât familia
Emanuel Pârvu: Ce am pus acolo pe ecran nu mă aștept să schimbe lumea, dar mă aștept să-i schimbe pe ei într-un fel
Ruxandra Ghițescu: Otto este despre singurătate, este despre incapacitatea comunicării, este despre amintire și despre iertare
Otto Barbarul – Campanie de conștientizare și implicare socială. Filmul poate fi văzut în cinematografe din 24 septembrie
Dana Dimitriu-Chelba: Acum, mai mult decât oricând, este nevoie să fim împreună, să ieșim împreună, să vedem filme împreună
Ana Ularu: Am recâștigat libertatea și bucuria și neînfricarea totală. Joc cu abandon inteligent, aș zice. Și cu respect uriaș față de meseria mea.
Ina Isbasescu: Una din cele mai mari capcane pentru designeri este aceea de a se crede mai destepti decat consumatorii lor
Daniel Sandu: Am luat în colimator o serie întreagă de clișee cu care am fost obișnuiți în filmele comerciale și le-am răsturnat rând pe rând


















![[Act & play] Irina Antonie a descoperit că vrea să fie actriță pe platourile de filmare](https://media.iqads.ro/2020/02/ia2-cover-410.jpg)

![[Producătorul de film] Anamaria Antoci: Publicul nu are o noțiune foarte clară despre producătorul de film; adesea pentru el un film este "de" (regizor) și "cu" (actori)](https://media.iqads.ro/2016/12/anamaria-buc-20150704-161810-9062v4-15x10-cover-410.jpg)











