Articole care fac referire la Andrei Majeri
Claudiu Urse: Pentru mine, muzica a fost mereu un fel de experiment. Îmi aleg un sunet care mă inspiră și văd unde mă duce
Chris Simion-Mercurian & Tiberiu Mercurian: Grivița 53 își propune sa devina un pol cultural pentru Bucuresti si nu numai. Sa devina acel teatru care inca nu exista
Laura Ivăncioiu: Rolul teatrului este să fie divers și să ofere publicului ce are el nevoie. Aș pune spectatorul în centru
Nicio pastilă magică. Există încă în societate frici ascunse despre propriile percepții și suntem suficient de încăpățânați să nu le schimbăm
[Rewind & Play] Andrei Măjeri: Mă tem și că va veni o vreme când oamenii nu vor mai avea nevoie de teatru. Spectacolul social pare să ne acapereze total
Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară
Irina Chirilă: Textul este punctul de pornire și nu poate fi omis în crearea conceptului scenografic
Adrian Piciorea: Cred ca rolul muzicii este sa reflecte starea spiritului zilelor noastre, sa invite la empatie si sa ne aminteasca faptul ca existam cu totii sub umbrela aceluiasi necunoscut
Adrian Balcău: În fantezia mea, mai în glumă, mai în serios, îmi place să cred ca eu desenez mobilierul care s-ar fi creat în România anilor ‘60 dacă nu eram în comunism
[Act&Play] Vlad Ionuț Popescu: Un actor bun este în primul rând un om bun. Un om dornic să împartă, fără să aștepte nimic înapoi, un om trecut prin viață și asumat
[În numele scenei] Radu Nica: În epoca postpandemie, s-a accelerat alunecarea înspre comercial facil a teatrelor de stat
Andrei Măjeri: Încerc să protejez sensibilul și să împing limitele acolo unde văd alintare, sau, mai rar, lene și suficiență
[Spre Gopo] Ana Dumitrașcu: Mi se pare esential ca scenariul să fie bun. Munca ta de actor este potențată când scenariul este foarte bun, cum a fost în cazul „Imaculat”
[Povești de bine] Natalia Cebanu & Doina Dogăroiu: Aducem la un loc “artiști academici” adică istorici, antropologi, filozofi, alături de artiști din mediul performativ, astfel abordând subiecte mai puțin facile într-o manieră prietenoasă
Alina Șerban: Lucrez de 13 ani la "Cel mai bun copil din lume". Este un proiect de viață pentru mine
„Captain Amazing” - un ping-pong permanent într-o lume de personaje imaginare, pe 25 februarie la unteatru
Vulnerabilitatea ca super-putere naște un tip nou de supererou - spectacolul Captain Amazing poate fi văzut online pe unteatru cinematic între 16-21 noiembrie
VITRINE Imposibile, o instalație performativă care va putea fi văzută, descoperită și studiată pe 9, 10, 23 și 24 octombrie în București
VITRINE Imposibile, instalație performativă care va putea fi văzută, descoperită și studiată pe 2, 3, 9 și 10 octombrie în București
[Dans & Energie] Simona Dabija: Cel mai greu este să știi când să te oprești și să lași un pic de spațiu pentru a te gândi la meseria ta










![[Act & play] Cezar Grumăzescu: Peisajul teatral românesc e la pământ din cauza acestei pandemii](https://media.iqads.ro/2020/03/fotojet38-cover-410.jpg)
![[Act & play] Ionut Grama: Mi s-a parut mereu amuzant ca sunt recunoscut pe strada din reclame, si nu din film sau teatru](https://media.iqads.ro/2020/01/pjimage-17-cover-410.jpg)











