Publicis semnează noua campanie ”Oricât de departe, cu Orange ești mereu aproape”

Publicis semnează noua campanie ”Oricât de departe, cu Orange ești mereu aproape”

Astăzi e mai ușor ca niciodată să ținem legătura cu cei dragi, de oriunde ne poartă pașii. Noua campanie lansată de Orange și Publicis România pune în lumină puterea tehnologiei de a aduce oamenii împreună, indiferent de distanță și timp.

Cu toții avem nevoie să ne simțim conectați, aproape de cei dragi, atunci când distanțele ne despart. Momentele petrecute împreună sunt mai prețioase decât mii de like-uri oferite de departe. Pentru asta, Orange și Publicis România vin cu o nouă perspectivă care îmbină aspectele vieții digitalizate: comunicarea la distanță trebuie să se întâmple cu ușurință, ca atunci când ne vedem pe bune, în offline, iar relația continuă natural în online.

Insight-ul campaniei s-a conturat în conceptul ”oricât de departe, cu Orange ești mereu aproape” și a dat naștere în spotul campaniei unei povești de prietenie. Doi copii care cresc împreună și împart momente speciale, sunt despărțiți de imprevizibilul vieții. Aceștia reușesc să păstreze legătura cu ajutorul tehnologiei, iar la momentul reîntâlnirii, ani mai târziu, cei doi se comportă ca și cum distanța nu a existat niciodată. Totodată, spotul TV demonstrează cu subtilitate puterea și acoperirea rețelei Orange: cei doi își trimit mesaje din aer, de pe motocicletă, din afara orașelor.

Filmările s-au petrecut în 6 locații din Brașov și București. În Brașov a fost aleasă o zonă specială, care inspiră copilăria idilică – Scheiul Vechi, pentru cadrele cu cei doi copii/din copilăria celor doi protagoniști. Provocările nu au lipsit însă, filmările cu parapanta fiind îngreunate de o ceață foarte densă.

 

Campania de comunicare a inclus, pentru al doilea an la rând, și o componentă interactivă de digital – 4Geography, care permite spectatorilor să descopere locațiile unde a fost filmat spotul, scanând muzica cu Shazam. Oamenii pot cunoaște astfel mai mult din România, și, în același timp, pot afla detalii despre acoperirea rețelei 4G.

Această componentă digitală a devenit cea mai performantă activare din istoria Shazam pentru TV din România, înregistrând un număr record de participanți încă din primele zile.

 

Echipa Orange: Mirela Bosoi – Head of Brand and Communication, Crina Chiru – Head of Convergence and B2B Communication, Anca Stancov – Head of Media.

Echipa Publicis România: Silviu Nedelschi – Execuotve Creative Director, Albertina Coacci – Senior Copywriter, Cristian Anton – Senior Art Director, Daniel Raicea – Head of Orange Division, Alina Vîja – Senior Account Manager, Camelia Efrimov – AV Production Director.

Initiative Media: Valentina Chirica – Media Planner, Andreea Chiorean – Senior

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related