Articole care fac referire la Cult Research
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Cult Research
[Hai cu votul] Paul Kasprovschi: E bine și responsabil și matur să cercetăm, să aflăm care este răul cel mai mic și să nu-l lăsăm pe cel mai mare să îi ia locul
Alexandru Zodieru & Paul Kasprovschi: În vremuri incerte, contează adevărul. Nu putem naviga spre direcții bune cu hărți false
Într-un context international marcat de mari incertitudini – România are știri pozitive: majoritatea românilor sunt progresiști și pro-europeni convinși
Doar 22% dintre IMM-urile românești folosesc soluții digitale – LIFE IS HARD lansează un calculator pentru a ajuta companiile să recupereze decalajul
Românii între optimism și precauție: Barometrul Comportamentelor Responsabile și al Asigurărilor din România 2024 - STUDIU
Alexandru Zodieru: Am căutat să identificăm tipologiile si motivațiile care fundamentează percepția publicului referitor la candidații la alegerile prezidențiale
De la experiență de eveniment la cultură de festival: Conferința despre Diversitate și Incluziune | O inițiativă OPEN MINDS
Studiul Asociației OPEN MINDS: 1 din 3 angajați români asistă deseori la situații de discriminare salarială și distribuție inegală a sarcinilor de lucru
Asociația ECOTECA, alături de GRF+, lansează a II-a ediție a Academiei de Jurnalism de Mediu Reporting: Climate, deschisă pentru jurnaliștii din toată țara
Am făcut Podcast for Democracy să arătăm că cetățenii pot reuși chiar și acolo unde instituțiile Statului au eșuat
LIFE IS HARD are o nouă identitate de brand: MORE LIFE. Soluții de digitalizare pentru business și viață
[România reală] Alexandru Zodieru: România este mult mai diversă și mai complexă decât se prezintă adesea. Există o varietate de stiluri de viață, de la urbanul modern la ruralul tradițional
Românii, mai romantici de Valentine’s Day decât de Dragobete: mai multe comenzi de flori, dulciuri și vin pe Tazz de 14 februarie
„36% dintre români sunt Avangardiștii sustenabilității în timp ce 16% sunt Deconectați social”: Cult Research și GRF+ în parteneriat cu EFdeN lansează „Studiul celor 4 Românii”
Tazz lansează studiul Poftele românilor: mâncarea de fasole, sarmalele și micii, poftele preferate de 1 decembrie
Studiu Cult Research: 40% dintre români iau în considerare cumpărarea unui autovehicul hibrid, iar peste o tremie nu se simt în siguranță în preajma mașinilor autonome
75% dintre români consideră că femeile nu pot să facă sport la același nivel cu bărbații. Head&Shoulders România crede că nimic un ar trebui să-ți stea în cale indiferent de visul tău. Performanța este genul tău!
Graffiti PR și Cult Market Research lansează prima ediție a Barometrului Influenței în social media (BAR)
“80% dintre noi considerăm că femeia trebuie să se ocupe de treburile casnice” - clasica gospodină. Fairy România: Acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin
[Research Update] Alexandru Zodieru: Ne-am regăsit în situația de a realiza modificări peste noapte, atât pentru metodologii, cât și pentru instrumente
Catalin Tenita, despre studiul ISSPOL: Oamenii inteleg cine este vinovatul principal al crizei, aleg o solutie clara de corectare, dar nu isi schimba optiunile electorale













![[Vox Pop] Pe ce cheltuiau banii parintii nostri, inainte sa fie parintii nostri](https://media.iqads.ro/2014/07/colaj-parinti-cover-410.jpg)
![[Vox Pop] Tinerii romani, pusi pe castigat bani si independenta](https://media.iqads.ro/2014/07/voxpop-cover-410.jpg)
![[LIVE TEXT] Marketing Research Conference 2014: Next generation research](https://media.iqads.ro/2014/06/photo-22-cover-410.jpg)




















