Articole care fac referire la Diageo
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Diageo
Analiză Footprints AI: 2025 este Anul Retail Media – Retailerii și brandurile transformă marketingul prin targetare precisă și atribuire în timp real
Romania pe podium la S.Pellegrino Young Chef Academy: Alin Vădean câștigă premiul pentru Sustenabilitate în cadrul finalei concursului din regiunea Europei de Sud-Est și Mediterană
Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică, lansând campania de comunicare „We are Cinema”
S.Pellegrino Young Chef Academy 2024-25: Doi concurenți români printre finaliștii concursului din regiunea Europei de Sud
6 experți internaționali și 25 profesioniști locali dezbat cum va arăta viitorul muncii, în cadrul conferinței „Tomorrow@work” – 15 martie 2024
Au început înscrierile pentru cea de-a șasea ediție a competiției S.Pellegrino Young Chef Academy ce caută și promovează cei mai talentați bucătari sub 30 de ani
Stefanini Infinit și PPD Global România: 6 ani de colaborare creativă pentru branduri de renume precum J&B, Tazovsky, Campari sau San Pellegrino
Aperol District: primul eveniment creat de brandul italian pentru a permite consumatorilor să facă parte din universul Aperol vine și la București
The World Federation of Advertisers (WFA) lansează Marketingul Sustenabil 2030 pentru a apropia intenția brandurilor de a face bine de acțiune
Campari și Dana Rogoz au celebrat creații de neuitat la cea de-a 76-a ediție a Festivalului de la Cannes
Accesul la testarea de reclame cu ajutorul inteligenței artificiale este acum disponibil prin Kantar Marketplace
Fotograful internațional Rankin și artista Stefflon Don se parteneriază cu Samsung pentru o ședință foto unică, realizată exclusiv cu noul Galaxy S21 Ultra
PPD România, recompensată de Diageo cu premiul “Diageo Europe Partner Markets - Partner of the Year”
Diageo şi PPD România cu susţinerea Mega Image dau startul unei campanii de informare şi educare cu privire la consumul responsabil de alcool
PPD România, lider pe piața de distribuție a băuturilor alcoolice premium importate, aniversează evoluția primilor 10 ani pe piața locală
Lansarea Alianței Unstereotype pentru eliminarea stereotipurilor din reclame. UN Women și Unilever convoacă liderii industriei pentru a accelera progresul
ICEEfest Warm-Up la FIBRA. Despre importanta datelor in campaniile online, diminuarea Skip-ului si amplificarea Share-ului, cu Dragos Stanca (ThinkDigital) si 4 Wise Monkeys (Grecia)
Adrian Vasiliu, romanul care a acceptat provocarea Africii: O comparatie intre piata FMCG romaneasca si cea din Algeria
Manageri de top despre echlibrul job - viata personala si oportunitati ascunse in diferentele culturale
Johnnie Walker l-a adus pe Mika Hakkinen in Romania pentru promovarea consumului responsabil de alcool











![[Case Study] The HUB Partners - J&B/PP Distributors Romania - "Blending Spirits"](https://media.iqads.ro/2017/06/jbcover-cover-410.jpg)














