Cum o mai duc consultantii de online in criza?

Digital Buzz cu Doru Panaitescu (Digital Advertising Trainer, Marketeer.ro)

Digital IQads: Pe consultantii de online i-a afectat criza? Ai observat cazuri de consultanti care s-au lasat de meserie in perioada asta? 

Doru Panaitescu: Sincer nu cred ca i-a afectat. Criza asta din fericire s-a suprapus cu doua alte fenomene de natura sa incline balanta spre o conjuntura mai degraba favorabila decat nevaforabila.

Primul fenomen: fragmentarea pietei de publishing online si complicarea esichierului de vehicule digitale prin care poti ajunge la o audienta. Multi clienti sunt pur si simplu bulversati de avalansa de posibilitati, dar si de oferte aflate la usa: din ce in ce mai multe site-uri si retele care se vand singure, ofertele jucatorilor internationali (facebook, google, linkedin, yahoo).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Republika

Republika este o agentie romaneasca lansata in anul 2008, initial pozitionata ca agentie de social media intr-o perioada in care comunicarea brandurilor romanesti pe Facebook era abia la inceput. Odata cu extinderea... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related