ICEEfest Warm-Up la FIBRA. Despre importanta datelor in campaniile online, diminuarea Skip-ului si amplificarea Share-ului, cu Dragos Stanca (ThinkDigital) si 4 Wise Monkeys (Grecia)

ICEEfest Warm-Up la FIBRA. Despre importanta datelor in campaniile online, diminuarea Skip-ului si amplificarea Share-ului, cu Dragos Stanca (ThinkDigital) si 4 Wise Monkeys (Grecia)

Miercuri, 4 mai, vom fi in toiul Premiilor FIBRA, primul festival local de creativitate din ultimii doi ani, si al sau program intens de conferinte si workshop-uri premergatoare si, respectiv, Seri de Creativitate.

In continuare, punem lupa pe ce se va intampla de la ora 14.00 si pana la 15.30un workshop de WARM-UP pentru ICEEfest 2016 sustinut de Dragos Stanca (Managing Partner, Think Digital Group Romania) si doi reprezentanti ai agentiei de creatie 4 Wise Monkeys din Atena, Grecia: Vangelis Davitidis (Creative Director, Co Founder & Partner) si Mark Aris (Strategic Planning Director & Partner).

Sub titlul “When data meets creativity: the perfect ad”, workshop-ul va avea ca tema pe de o parte ecosistemul complex in care se misca publicitatea online azi, un mediu dominat de Google, Facebook, si mecanismele lor avansate de targetare si content-ul in publicitate, demersul de cucerire al userilor pe care toate brandurile si agentiile se lupta sa-l castige in fiecare zi.

Publicitatea e dificil de digerat de catre consumatori si, deseori, e gandita si construita ca o cale de comunicare unidirectionata.

Continutul, in schimb, este gandit sa ofere valoare consumatorului prin informatii sau entertainment, fie ca vorbim de video-uri, articole sau newslettere. Orice material publicitar, de la ATL la digital, are potentialul de a fi cautat si sharuit de oameni versus a fi evitat, blocat sau ignorat.

Workshop-ul sustinut de Dragos Stanca (care va prezenta modul in care datele amplifica mesajul creative), Vangelis Davitidis si Mark Aris (care vor acoperi zona de creativitate “pura”) va aborda, astfel, schimbarea de perspectiva asupra ad-urilor catre content prin mai multe case study-uri si 5 best practice-uri de la 4 Wise Monkeys.

Vangelis Davitidis are background in jurnalism si creare de content, fiind fondatorul si redactorul-sef al publicatiei pentru tineri "Submarine", cu o comunitate de peste 50.000 de cititori. Campania Cutty Sark - "Urban Adventures" gandita de el si-a adjudecat premiul pentru cea mai bune campanie digitala din Grecia in cadrul Ermis Awards 2015.

Mark Aris a lucrat in marketing timp de 12 ani, ca Marketing Director White Spirits pentru Diageo SE, Marketing Manager Johnnie Walker pentru Europa de Vest sau Group Brand Manager la Carlsberg Group -  pana sa realizeze ca s-ar potrivi mai bine in departamentul de creatie al unei agentii, moment in care a mers catre antreprenoriat. 

4 Wise Monkeys este o agentie de creatie din Grecia fondata in 2014 de catre cei doi invitati ai workshop-ului. Agentia are in portofoliu proiecte pentru clienti precum Mondelez, grupul Carslberg, Nissan, L'Oreal Paris sau Dentyne si a castigat mai multe de 40 de premii la competitii locale si internationale deopotriva in mai putin de 2 ani.

Dragos Stanca este fondatorul festivalului ICEEfest si reprezentant al Think Digital Group in Romania, grup de companii ce activeaza in domeniile adtech, media, marketing si vanzari online (cu birouri in Romania, Grecia, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Bulgaria, Ungaria si Albania).  ICEEfest este unul dintre cele mai importante festivaluri internationale dedicate Internetului care au loc in Europa Centrala si de Est. Anul acesta evenimentul are loc in 9 si 10 iunie. Detalii pe site-ul oficial.

 

Despre Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.



Festivaluri

Sectiune



Related