Rezultate cautare
O poveste care continuă să inspire: JW Marriott Bucharest Grand Hotel sărbătorește 25 de ani în România
Stefanini Infinit Agency la 18 ani: expansiune locală și internațională, focus pe creativitate, generare de conținut și performanță
“Pentru a atinge un succes major, ‘confort’ nu este niciodată cuvântul ideal”: Rafa Nadal a împărtășit liderilor de business viziunea sa despre reziliență, la VTEX Connect Europe
Rogalski Damaschin semnează campania de comunicare a IPO-ului Cris-Tim Family Holding: ofertă încheiată cu succes, cu subscrieri record din partea investitorilor de retail
Golin lansează CONFLUENȚE – o platformă prin care agenția și influencerii dezvoltă împreună mesaje și formate care promit rezultate brandurilor
Caravana SKIL Power Tour, acum în plină desfășurare: o experiență de brand unică pentru piața din România, parte a unei inițiative europene de anvergură
Cerere pentru specialiști AI în România. București concentrează 55% din oportunitățile AI, urmată de Cluj-Napoca și Timișoara
Cum ne raportăm, totuși, la noile instrumente AI în creație și cum ne impactează ele munca de zi cu zi?
Animest.20 – călătoria continuă. Peste 120 de realizatori prezenți și 375 de filme în programul complet al ediției aniversare
Redefinirea ROI-ului în Marketing: Care este impactul real, pe termen lung, al brandului în vânzări?
Doar un sfert dintre transformările organizaționale sunt eficiente - studiu PROI Worldwide realizat cu implicarea agenției Rogalski Damaschin
„Dacă locul ei nu e în ramă, nu trimite poza mai departe”, o campanie semnată de Rogalski Damaschin pentru Salvați Copiii
Vodafone reînnoiește parteneriatul cu agenția de media Carat, parte din grupul dentsu pentru serviciile de media buying. Reînnoirea contractului pe trei ani acoperă 11 piețe EMEA
Colliers: Birourile flexibile își păstrează relevanța într-un peisaj imobiliar în continuă schimbare
Golin România – cinci premii internaționale la Symbol Creative Awards 2025, prin campania Testat e Hot, dezvoltată pentru MedLife
MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei
„AI promite eficiență, perfecționism, viteză, dar, în cele din urmă, cei care ajung să utilizeze aceste tool-uri se simt copleșiți, obosiți și nesiguri în timpul utilizării”. Principalele concluzii ale conferinței Magnetico Cluj-Napoca
Bani europeni pentru digitalizarea IMM‑urilor, prin programul regional București-Ilfov. HubSpot și monday.com, eligibile pentru achiziție





















