Carat, agenția de media din rețeaua dentsu, își consolidează parteneriatul cu Vodafone Group, păstrând contul de media buying pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA). În urma unei licitații competitive, Carat a obținut un nou contract pe trei ani, valabil de la 1 ianuarie 2026. Colaborarea dintre Vodafone și dentsu durează de peste șase ani.
Carat va gestiona achiziția de spațiu publicitar în 11 piețe din EMEA: Albania, Cehia, Egipt, Germania, Grecia, Irlanda, Portugalia, România, Africa de Sud, Turcia, precum și pentru brandurile Vodafone și VOXI în Marea Britanie. Carat va continua, de asemenea, să sprijine Vodafone în procesul de internalizare a unei părți mai mari din activitățile de media buying.
Această reînnoire a parteneriatului marchează trecerea de la statutul de furnizor de servicii media de încredere la cel de partener de transformare media pentru Vodafone. Ea deschide calea către noi oportunități de integrare, inclusiv scalarea unor soluții personalizate care valorifică punctele forte ale dentsu în domeniul datelor, inteligenței artificiale și al înțelegerii audienței, pentru a genera rezultate inovatoare și măsurabile.
Anna Campbell, Global Managing Director & Global Client President, Carat, a declarat:
„Obținerea celui de-al treilea parteneriat consecutiv alături de Vodafone reprezintă atât o realizare importantă, cât și o confirmare solidă a rezultatelor obținute împreună. Această reușită reflectă forța relației noastre de lungă durată, viziunea comună asupra transformării prin media și talentul excepțional din rețeaua noastră globală. Privim înainte cu încredere pentru a continua să inovăm, valorificând la maximum capabilitățile Media++.”
Dentsu este partener global pentru creștere și transformare al unora dintre cele mai importante organizații din lume. Fondată în 1901 la Tokyo, Japonia, dentsu este prezentă în aproximativ 120 de țări și regiuni și are o tradiție solidă în inovare și dezvoltare. Agenția îmbină talentul brandurilor sale globale pentru a crea soluții de creștere integrate și cu impact pentru clienți. Dentsu oferă transformare completă a experienței (EX) prin integrarea serviciilor în Media, CXM și Creative, având o viziune de business transformation (BX) care împinge limitele transformării și creșterii sustenabile pentru branduri, oameni și societate. Dentsu. Innovating to Impact.
Parte a rețelei dentsu Southeast Europe, dentsu România este o rețea concepută pentru a oferi soluții multi-brand, ajutând clienții să anticipeze și să planifice oportunitățile disruptive ale viitorului și să creeze noi direcții de creștere în economia sustenabilă. Dentsu oferă soluții și servicii centrate pe oameni, pentru a genera rezultate pozitive în business și societate. Acestea sunt livrate prin cele patru branduri globale de leadership – două agenții media: Carat și dentsu X, agenția de performanță digitală iProspect și agenția creativă integrată Dentsu Creative.
Dentsu Southeast Europe operează în 11 țări: România, Bulgaria, Croația, Albania, Bosnia și Herțegovina, Kosovo, Macedonia de Nord, Muntenegru, Serbia, Slovenia și Republica Moldova.





















