Articole care fac referire la Florin Ciobanu
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
Singura competiție de tablouri mozaic dedicată studenților de la facultățile de Arte și Design, inițiată de Mapei România, a ajuns la cea de-a treia editie in București
Băneasa Shopping City și FCB Bucharest invită copiii să reinventeze folclorul românesc prin imaginație și joacă
Staropramen lanseaza un nou concept de shopping: cumparaturi cu cantec. Clientii hypermarketurilor pot testa primul pian care te serveste cu bere si primul raft muzical
Cine spune ca Mos Craciun e mos? Intreaba FCB Bucharest, in cadrul campaniei de Sarbatori derulata de Baneasa Shopping City
Cea mai mare cutiuta muzicala interactiva expusa in Baneasa Shopping City pentru a le face copiilor cunostinta cu muzica lui Enescu
Ionut Ciobanu si Oana Nedelea, despre MatchSpot: un app de "instant meet-and-greet", strict pentru folosinta in localurile din viata reala
Florin Ciobanu (FCB): Copiile punct cu punct sunt usor redundante atunci cand toata piata brandului tau face acelasi lucru














![[UPDATE] Sprite spune pe bune care e treaba cu promotiile](https://media.iqads.ro/2013/06/photo-large-26279-cover-410.jpg)











