Florin Ciobanu (FCB): Copiile punct cu punct sunt usor redundante atunci cand toata piata brandului tau face acelasi lucru

Florin Ciobanu (FCB): Copiile punct cu punct sunt usor redundante atunci cand toata piata brandului tau face acelasi lucru

Printre greselile flagrante ale constructiei si gestionarii comunitatilor de brand intra content-ul copiat, care nu se diferentiaza, content-ul irelevant, cliseele, omisiunea brandului si produselor acestuia, endorsement-uri neoriginale (dar care aduc engagement) si tot asa.

Toate astea sunt incercari de a impinge temporar niste indicatori. Si-apoi se lasa praful. Au trecut cativa ani de cand s-a dovedit in cifre ca fanii irelevanti pot strica mai mult decat pot ajuta, spune Florin Ciobanu  (Head of Digital Creative, FCB Bucharest), zis si Colo.

Mai multe despre ce-i de facut in schimb, ne explica in textul de mai jos. Si, stati asa, ca n-am terminat subiectul: la Brands & Communities 2015, pe 21 si 22 mai, ne vom lafai cu o portie generoasa de dezbateri pe subiectul comunitati de brand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related