Bucovina zice: Inseteaza-te!

Bucovina zice: Inseteaza-te!

Daca Bucovina este un taram de basm, brandul Bucovina este cu siguranta un brand cu poveste. Povestea brandului continua cu o noua campanie de comunicare semnata de FCB Bucharest, prin care este incurajata setea de echilibru si de traire.

 

"Suntem bucurosi si mandri sa anuntam, cu ocazia campaniei de relansare, intrarea recenta a brandului Bucovina in Grupul Maspex. Vorbim de un brand care beneficiaza de notorietate si fidelitate in randul consumatorilor", a declarat Mihaela Grelus (Marketing Director Tymbark Maspex).

 

"Brandul Bucovina si-a castigat un rol important pe o piata cu traditie indelungata si concurenta pe masura. Bucovina este si va ramane acel produs care te ajuta sa ai grija de tine zi de zi. Suntem incantati ca prin colaborarea cu FCB Bucharest am gasit cea mai potrivita formula de transmitere a acestui mesaj."
Corina Vlad (Marketing Director Rio Bucovina)

 

"Relansarea brandului Bucovina a fost cel putin o provocare. Pornind de la ADN-ul brandului, ne-am dorit sa existe continuitate in strategia de comunicare si sa ducem cu un pas mai departe promisiunea de «echilibru suprem pentru corp si minte», o platforma ancorata in compozitia echilibrata a produsului. Ce ne-am propus a fost sa intelegem cum se traduce echilibrul dintre corp si minte pentru fiecare dintre noi si sa atasam acestei promisiuni un insight. Gandul de la care am pornit a fost ca echilibrul vine din tensiunea dintre «ce imi doresc» si «ce trebuie sa fac», dintre lucrurile care ma fac sa simt ca traiesc – sa invat ceva nou, sa am un secret, sa-mi dau timp sa ma plictisesc, sa ma prostesc uneori – si ce am «de facut» in fiecare zi. De aceea, mesajul din spate este ca echilibrul vine daca faci mai des ceea ce simti. Din plin, cu sete.", a adaugat Alecsandra Roman (Head of Strategy FCB Bucharest).

 

"«Inseteaza-te!» e un indemn care vine sa astampere setea de echilibru din fiecare dintre noi. Ne lipseste timpul nostru, ne lipsesc propriile alegeri, ne lipseste libertatea. Intr-o lume in care oamenii se feresc sa se exprime sub presiunea de a nu incalca norma, doar traind intens simti ca iti apartii. Si de fiecare data cand razi, plangi, te infiori, doresti, transpiri, te temi sau ti-e pofta, corpul tau pierde apa. Bucovina e cea care te incurajeaza sa pierzi apa si sa castigi, in loc, viata. Asta e esenta echilibrului.", a declarat Claudiu Dobrita (Creative Director FCB Bucharest).

 

Spotul TV „Inseteaza-te” a fost regizat de Radu Muntean, avandu-l ca director de imagine pe Tudor Lucaciu, si a fost filmat in Bucuresti de casa de productie D-Studio, producator Ducu Ion.

 

Postproductia s-a realizat in studiourile Animotion, iar coloana sonora originala ii apartine lui Electric Brother.

Campania se deruleaza incepand cu 22 iunie 2016, in TV, OOH, print, radio si online.

 

Echipele participante:

Echipa FCB Bucharest: Claudiu Dobrita, Creative Director, Andreea Golban, Senior Copywriter, Emanuel Borcescu, Senior Art Director, Olivia Spanu, Copywriter, Irina Tanase, Junior Copywriter, Florin Ciobanu, Head of Digital, Alecsandra Roman, Head of Planning, Oana Nedelea, Strategic Planner, Sorina Borcescu, Client Service Director, Simina Lambrino, Group Account Director, Laura Blebea, Account Manager.

Echipa Maspex: Mihaela Grelus, Marketing Director Tymbark Maspex, Corina Vlad, Marketing Director Rio Bucovina, Maria Nica, Marketing Coordinator Rio Bucovina.

 

Rio Bucovina a luat fiinta in anul 2006, avand ca obiect principal de activitate imbutelierea apei minerale naturale Bucovina si productia bauturilor racoritoare Rio. Marcile comercializate de Rio Bucovina sunt: Bucovina (apa minerala naturala plata si carbogazificata); La Vitta (apa de izvor plata si apa de masa carbogazoasa); Rio, Malibu, Bon Ton (bauturi racoritoare carbogazoase); Golden Horse (bautura energizanta); La Vitta (produse alimentare).

Incepand cu luna martie 2016, Rio Bucovina face parte din Grupul Maspex Wadowice, una dintre cele mai mari companii din Europa Centrala si de Est pe segmentul produselor alimentare, lider incontestabil pe piata sucurilor, nectarurilor si a bauturilor racoritoare in Polonia, Cehia si Slovacia si un jucator important pe piata din Ungaria, Romania, Bulgaria si Lituania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related