Cupa Agențiilor la Gătit by Selgros s-a lăsat cu multă improvizație, integrată de altfel și într-o probă specială

Cupa Agențiilor la Gătit by Selgros s-a lăsat cu multă improvizație, integrată de altfel și într-o probă specială

Există o vorbă pe care doar italienii puteau s-o inventeze: ”Nu poți gândi, iubi sau dormi bine dacă n-ai mâncat bine”. E greu de zis dacă omul care spus-o prima oară a fost un bărbat sau o femeie-bucătar, așa că îi lăsăm pe alții să dezbată această chestiune.

Ce putem face noi, în schimb, este să visăm. Într-o lume perfectă și paralelă, fiecare familie, tradițională sau nu, are la dispoziție un înger păzitor. Care face zilnic cumpărături și gătește sănătos, repede și frumos. 

Ei bine, săptămâna trecută, timp de trei zile full, un întreg grup de oameni a văzut cum ar fi să trăiască într-o astfel de lume paralelă, în care tot ce pui pe masă este fresh și bun. La Cupa Agențiilor la Gătit, ingredientele și alimentele proaspete au fost puse la dispoziție de Selgros Romania.

Nu degeaba s-a numit Cupa Agențiilor la Gătit by Selgros - pentru că, fără produse bune, nu iese mâncarea bună. E un truism, sigur, dar el trebuie repetat la fel de des ca ”gustă mâncarea în timp ce-o gătești!”.

În prima probă a finalei, intitulată A La Improvizante, concurenților li se punea la dispoziție un coș arătos de ingrediente, din care trebuiau să improvizeze un preparat neconvențional - folosind exclusiv ce găseau acolo.

Teoretic, o probă în care, dacă găseai mixul potrivit, nu aveai de făcut decât să lași ingredientele să vorbească. Însă socoteala din agenție nu prea se potrivește cu cea de la stația de gătit; de unde și vorba ”Ingrediente îți dăm, dar nu-ți bagăm în traistă”. Mă rog, în cazul Cupei, nu doar că ne-au băgat în traistă, dar ne-au dat și traistă de la ei, ca să fie totul bine.

 

A La Improvizante a fost proba în care echipele din agenții au avut ocazia să se simtă ca la birou. Stres, timp puțin și, din când în când, câte un Account care se trezea țipând: ”Nici acum nu e gata ăla?!”. ”Ăla” fiind, după caz, fie o roșie decojită, fie o căpșună tăiată, fie un aluat frământat.

Chiar și cu micile sincope și neconcordanțe, nu s-a deprimat nimeni, cum pățea, odinioară, săracul Vizante.

Deși a fost, după părerea unora, cea mai epuizantă probă, a fost, de asemenea, cea care a dat cele mai gustoase preparate. Un feedback cules, iarăși, de la participanți și jurați. Adevărul e că una-i când gătești după ureche și cu ingrediente luate pe fugă seara și alta e când ai totul frumos, la dispoziție.

Ca-n toate cele aproximativ 30 de ore de concurs, A La Improvizante a fost prilej de rivalitate acerbă. Nu s-a lăsat cu trash talk sau pus piper în crema de ciocolată, dar privirile participanților spuneau destule.

La finalul probei, premiul pentru ”Cea mai bună improvizație la stația de gătit” a fost câștigat de către cei de la GfK Cooking Monsters 2.0. Care, atunci când e vorba de improvizație, se distanțează de pluton. 

 

Partenerii Cupei

Despre Selgros Romania 
Se ocupa de varietatea si prospetimea ingredientelor pe care le veti transforma molecular la fata locului, totul in spiritul constructiv al improvizatiei, fara emotii, nici cu presiuni (sunt deja destule la birou).

Despre Kenwood 
Aduce intariri sub forma de instrumentar, de regula absent in meseria de publicitar. Dar pastram familiaritatea - o sa fie multitasking ca la tine in agentie, doar ca in bucatarie.

Despre Electrolux 
Asigura tehnologiile de gatire fara de care n-am putea gusta nici jumatate dintre aromele care o sa ne inconjoare. 

Despre Flanco
Si inainte, si dupa finish-ul Cupei Agentiilor la Gatit, Flanco se angajeaza sa aduca bucatariile romanesti la zi din punct de vedere electrocasnic.

Despre Doncafe Fresh 
Arma secreta a evenimentului nostru, care pana la urma implica niste eforturi in conditii de concurs. Si nu puteam omite un element precum cafeaua, nelipsita oricarui "publicitar starter pack".
 

Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor si ai uralelor isi gasesc locul la Cupa Agentiilor la Gatit, un eveniment IQads care face parte dintr-un concept mai amplu de intreceri creative dedicate industriei publicitare din Romania - "Cupa Agentiilor". Scriem retetarul Cupei la Gatit din 2013 si starnim creativii sa se infrunte in preparate si farfurii. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related