Tehnologia și inovația – diferențiatori în marketing-ul sportiv 

Tehnologia și inovația – diferențiatori în marketing-ul sportiv 
Amalia Anghel, Corporate Communication Manager ENGIE Romania / Carmen Miruță, Client Service Director Cheil | Centrade

Cheil | Centrade, hub-ul regional pentru Europa de sud-est al rețelei coreene Cheil Worldwide, partener de comunicare integrată pentru ENGIE Romania încă din 2019, anunță implementarea tehnologiei Kinexon de către ENGIE Romania în cadrul parteneriatului său cu CSM București privind susținerea echipei de handbal feminin.

Tehnologia Kinexon reprezintă ultimă generație în materie de monitorizare de date în domeniul sportiv, folosit de echipe de top din diverse sporturi.

Sistemul permite culegerea de date și parametri tehnici în timp real, pe durata antrenamentelor, printr-un echipament special, dotat cu senzori avansați. Grație lui, echipa CSM București va putea monitoriza performanțele individuale ale jucătoarelor și pe cele de echipă.  Printre parametrii măsurați de acest sistem se enumără: viteza de deplasare, distanța parcursă, accelerări sau decelerări, înălțimea unei sărituri, timpul total petrecut în aer, etc. Toți acești parametrii pot fi accesați prin intermediul interfeței Kinexon de pe orice dispozitiv (laptop, tabletă, telefon mobil, etc.) în timp real, sistemul fiind utilizat la antrenamente și în cadrul meciurilor oficiale.

„Sistemul de tracking Kinexon este foarte benefic pentru noi, atât din punct de vedere sportiv, cât și din punct de vedere al comunicării cu fanii. Beneficiile acestuia sunt multiple și sunt convinsă că în timp vom observa efectul acestuia în cadrul echipei. Doresc să mulțumesc ENGIE Romania  pentru inițiativă și pentru faptul că au fost și sunt în continuare alături de noi!”, a declarat Gabriela Szabo, directorul general al CSM București.

“Credem că tehnologia și inovația pot face diferența, stimulând obținerea de performanțe în sport. De aceea, ne bucurăm că am putut susține CSM București în achiziționarea acestui sistem, fiind în prezent singurul club din România unde este implementat, ceea ce sperăm să-i confere un avantaj competitiv”, menționează Amalia Anghel, Corporate Communication Manager ENGIE Romania.

“În spiritul mantrei Cheil Centrade - Doing Good with Data – am propus partenerilor de la ENGIE Romania să sprijine performanța creatoarelor de energie de la CSM București cu o tehnologie de ultimă generație, care să le permită să-și îmbunătățească performanțele sportive și strategia de joc”, menționează Carmen Miruță, Client Service Director Cheil |Centrade.

“Mulțumim fotografului care ne-a ajutat să surprindem energie tigroaicelor și sa o transmitem mai departe către cei de acasă într-o serie de vizualuri semnate de echipa de cont“, completează Mihai Gongu, Executive Creative Director.

Credits:

Agenție de creație: Cheil | Centrade
Art Directors: Andrei Nedea
Group Creative Directors: Alina Zaharescu, Alexandru Roșca.
Executive Creative Director: Mihai Gongu
AV Director: Monica Garbur
Group Account Director: Maria-Cristina Trepcea
Account Manager: Alexandra Stan
Client Services Director: Carmen Miruță

Client: ENGIE Romania
Head of Corporate Communication: Amalia Anghel
Project Manager: Loredana Modoran
Project Manager: Ramona Sărărescu
Project Manager: Andreea Ionescu

Client: CSM Bucuresti
Ionut Aron si Simona Popescu

Agenția digitală full service Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România și servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte Pfizer, First Bank, ENGIE Romania , NN România, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Point Pickup, Asociația ANAIS și United Way. Din 2018, Cheil | Centrade București a lansat și divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa.

În 2021, Cheil | Centrade a obținut cele mai multe premii (16 lucrări finaliste și 7 medalii) la Webstock Awards; a fost cea mai premiată agenție românească la Cresta Awards, unul dintre cele mai importante festivaluri globale dedicate creativității în comunicare; a primit premiile The Grand Prix, Best Branded Content Campaign și Best Non-profit / Corporate Social Responsibility Campaign la MIXX Awards, respectiv primit trofeul GOLD la secțiunea Social Campaigns din cadrul Internetics pentru campania pro-bono „Teatrul cadourilor dăruite din vină”, dezvoltată pentru Asociația ANAIS; și a obținut 3 selecții și 2 trofee în cadrul Gaming Video Awards, precum și alte 5 nominalizări și 3 trofee la Premiile Effie în categoriile tech, energie, banking și asigurări.

Centrade este parte a holdingului internațional Centrade USA – cu operațiuni în București, Houston și Zagreb, alături de Chainsaw Europe, Kubis Interactive și Epidemic Worldwide.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related