O campanie ENGIE care ne încurajează să reducem consumul de energie

O campanie ENGIE care ne încurajează să reducem consumul de energie

În contextul geo-politic actual, în care Executivul de la Bruxelles caută alternative pentru gazul din Rusia și în care continentul nostru este lovit de un val de caniculă, multe state europene anunță măsuri de reducere a consumului de energie. Ceea ce până nu demult era un obiectiv pe termen mediu de pe agenda publică devine acum o nevoie acută. Cât de pregătiți suntem să o acceptăm, lucrurile stau diferit de la o țară la alta. Cert este că, treptat, consumatorii trebuie pregătiți pentru a accepta că reducerea consumului de energie, deși opțională, este astăzi o necesitate.

Aceasta este insight-ul pe care este construită cea mai recentă campanie de educare lansată de ENGIE. Un studiu de caz interesant, paradoxal, poate, la prima vedere, despre un furnizor de energie care este interesat să le spună consumatorilor cum să-și reducă consumul și să le facă căteva recomandări practice pentru a-și reduce valoarea facturii de energie electrică sau de gaze naturale.

"Asistăm la o schimbare de paradigmă în care presiunea prețurilor de achiziție a energiei și deficitul de resurse ne obligă pe toți să fim atenți la consum. Este singurul lucru care este în controlul nostru, al tuturor, și care are un impact direct asupra valorii facturii la energie. De aceea, prin această campanie, îi încurajăm pe clienții noștri să urmeze câteva acțiuni simple, care aduc economii la factura de energie.", spune Amalia Anghel, Head of Corporate Communications, Brand & CSR ENGIE Romania.

 

Execuții jucăușe care să îi convingă pe români să fie atenți la consum

Pentru campania care început în luna iulie, ENGIE a ales execuții prietenoase, care îmbină mesajul de informare cu o execuție caldă, jucăușă chiar, aproape de consumator. Mesajul este formulat astfel încât să informeze consumatorul, lăsându-i însă opțiunea de a alege.

"Mesajul de consum responsabil este tot mai prezent în spațiul public, fie că ne referim la energie, apă, combustibili, haine, mâncare. Important este ca benefiicile lui – economia de resurse și protejarea planetei – să fie percepute ca fiind avantajoase pentru client. Este nevoie de timp pentru a reuși acest lucru, perspectivele sunt promițătoare dat fiind că mulți utilizatori online și ascultători radio au avut o reacție pozitivă, împărtășind cu noi lucrurile pe care ei deja le fac pentru a consuma mai puțină energie.", continuă Amalia Anghel.

Campania ENGIE de încurajare a reducerii consumului de energie electrică și gaze naturale se derulează în perioada iulie - octombrie, în online, radio și TV.

 

Dacă și tu vrei să ai mai mulți bani în buzunar, iată ce poți face pentru a reduce consumul de energie electrică:

  • Becurile LED consumă de până la 5 ori mai puțin decât cele clasice. Chiar dacă necesită o investiție inițială mai mare, aceasta se amortizează în câteva luni, pentru că aproximativ 30% din consumul unei locuințe este reprezentat de iluminat.
  • Electrocasnicele lăsate în priză sau în stand-by consumă energie. Până la 10% din consumul lunar poate fi economisit doar prin simpla acțiune de a scoate din priză electrocasnicele care nu sunt folosite.
  • 25% din consumul de energie electrică este determinat de folosirea aparatului de aer condiționat pe timpul verii. Fiecare grad în plus setat pe aparatul tău de aer condiționat poate reduce consumul cu până la 6%.

 

Cum poți reduce consumul de gaz natural:

  • Centralele noi, în condensație, pot reduce consumul de energie cu până la 20%.
  • Pe timp de iarnă, fiecare grad în minus la termostatul inteligent poate reduce consumul cu până la 7%.
  • Nu este indicat să oprești centrala termică atunci când pleci de acasă, pentru că temperatura ambientală va scădea brusc și va fi necesară o cantitate mare de energie pentru a o reîncălzi.
  • Atunci când pleci de acasă pentru mai mult de 24 de ore, este recomandată reducerea temperaturii ambientale la 16°C. 

Descoperă mai multe sfaturi pe engie.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related