[UPDATE] Ideea creativa a campaniei Catalogul IKEA 2012 - "Competitia spatiilor mici" si componentele de ATL au fost realizate de Punct Advertising

Campania conceputa de IKEA, Punct Advertising, Webtailors si Media Investment pentru promovarea catalogului IKEA 2012 se desfasoara in perioada 15 august – 1 octombrie, informeaza un comunicat emis de The Practice. Campania cuprinde o etapa de teasing, o etapa de revealing care integreaza executii outdoor ("Acasa ai loc pentru tine (vertical)", "Acasa ai loc pentru tine (orizontal)", "Sa castigi spatiu e mai usor ca niciodata", "Facem loc pentru vise", "Cautam cele mai mici spatii sa le redecoram", "Catalogul IKEA 2012 te scoate din aglomeratie", "Catalog IKEA 2012"), bannere online, spoturi radio, proiecte neconventionale care se desfasoara la metrou si sunt insotite de mesaje contextuale: “Noul catalog IKEA te scapa de inghesuiala” sau "E usor sa castigi spatiu, cu noul catalog IKEA" si un concurs pe site-ul conceput de Webtailors: spatiimici.ro. Echipa Media Investment a dezvoltat strategia de media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related