Campania GMP PR „De profesie: medic in Romania”, premiata la European Excellence Awards 2013

Campania GMP PR „De profesie: medic in Romania”, premiata la European Excellence Awards 2013

Campania implementata de GMP PR pentru Consiliul Investitorilor Straini a obtinut premiul pentru cea mai de succes campanie de comunicare la nivel european din cadrul categoriei Associations, arata un comunicat emis de agentie. European Excellence Awards este o competitie ce premiaza cele mai bune campanii de comunicare din Europa ale companiilor, agentiilor si ONG-urilor din diverse domenii, anul acesta fiind inscrise peste 1.500 de campanii din toata Europa.

Campania De profesie: medic in Romania a fost lansata la inceputul lunii aprilie 2013 sub sloganul ”Toti pentru medici, medici pentru toti”, avand drept parteneri media Televizunea Romana, Hotnews.ro si Romania TV.Initiativa isi propune sa contribuie la solutionarea uneia dintre cele mai mari probleme ale sistemului de sanatate din Romania: exodul personalului medical din tara. Campania a fost sustinuta si de Ministerul Sanatatii, Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Ministerul Educatiei, Ambasada Marii Britanii la Bucuresti. Sub umbrela campaniei sunt  derulate proiecte care raspund nevoilor medicilor din Romania si care isi propun  stoparea exodului medical si, totodata, atragerea medicilor in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related