Apemin Tușnad te invită să descoperi Apa din zona ta de confort, într-o nouă campanie marca Mullen

Apemin Tușnad te invită să descoperi Apa din zona ta de confort, într-o nouă campanie marca Mullen

Cine a spus că rutina trebuie să fie plictisitoare? Într-o lume agitată, în care rutina pare un lucru negativ și este adesea asociată cu monotonia, Mullen România și Apemin Tușnad aleg să iasă din tipare și să ofere o perspectivă cu totul diferită. Noua platformă de comunicare lansată prin campania „Artesia și Tușnad – Apă din zona ta de confort” încurajează oamenii să-și iubească rutina și să o vadă ca pe un semn al echilibrului și al sănătății fizice și mentale, în haosul cotidian.

Campania „Artesia și Tușnad – Apă din zona ta de confort" se desfășoară pe toate canalele, de la TV și digital, până la trade și publicitate stradală. Mesajul se reflectă în fiecare aspect al vieții de zi cu zi, iar TVC-ul portretizează rutina și dinamica dintr-o săptămână tipică din viața unei familii moderne. Sortimentele de apă Artesia și Tușnad sunt parte din poveste și susțin modul în care este construită personalitatea personajelor. Astfel, apa carbogazoasă reflectă dinamism și energie portretizând rutina efervescentă, în timp ce apa plată ilustrează momentele de relaxare și liniște ale personajelor, respectiv rutina plată.

Pentru cei care se întreabă de ce ar trebui să-și îmbrățișeze rutina, mesajul este clar: „Efervescentă sau plată, iubește-ți rutina! Ea îți spune subtil sănătate curată”. Consumul de apă minerală naturală Artesia (plată) și Tușnad (în două variante carbogazoase) face parte din rutina zilnică și înseamnă sănătate prin beneficiile pe care le aduce.

„La Apemin Tușnad, credem cu tărie în beneficiile rutinei zilnice și în puterea acesteia de a aduce stabilitate, sănătate și echilibru în viața fiecăruia. Cu sortimentele noastre de apă minerală naturală Artesia și Tușnad, dorim să oferim o experiență de calitate în fiecare zi, pentru ca oamenii să-și poată transforma rutina într-un ritual al bunăstării. Încurajăm pe toată lumea să se bucure de rutina lor și de beneficiile apei minerale naturale și suntem bucuroși să avem alături un partener creativ care a dat viață noii noastre platforme de comunicare”, a spus Gabriela Ionescu, Marketing & Communication Director, Apemin Tușnad.

„Se dau: un brief pentru o campanie la apă, pe două brand-uri diferite (una carbo, alta plată) și un client super. Se cere: poziționare, imagine, focus pe urban și natural. Ce am făcut: mai întâi, am plasat cele 2 brand-uri direct pe iarba verde din oraș. Metaforic vorbind. Apoi am observat cum o consumă oamenii: zilnic, din reflex, în timp ce își vedeau de treburile lor, as usual. Hop și poziționarea: o apă curată și sănătoasă, cu care te simți confortabil, în fiecare zi. Și, cum confortul/naturalul unora înseamnă o viață mai agitată, iar al altora una mai liniștită, cele două tipuri de apă s-au potrivit perfect. Ce ne dorim: să redefinim conceptul de rutină, urmând exemplul apei pe care o bem zilnic, din reflex și nevoie. Adică: dacă din când în când faci sport, nu înseamnă că ieși din zona ta de confort, ci înseamnă că adaugi un obicei nou, sănătos, în rutina ta zilnică. Nu o să ies din zona mea de confort nici dacă spun că ne-a plăcut să facem rime, că doar vorbim de ritmicitatea zilelor. Și ne-a plăcut și colaborarea cu noul nostru client. Mai vrem, mai facem.”, a spus Andreea Golban, Head of Copy, MullenLowe. 

Concepută cu ajutorul soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor și insights relevante, campania abordează conceptul de a trăi în armonie cu propria rutină. Indiferent dacă este vorba de un impuls de energie sau un moment de relaxare, sortimentele de apă minerală naturală sunt potrivite pentru fiecare tip de rutină, contribuind la un stil de viață stabil și sănătos.

Echipele implicate în campanie:
Apemin Tușnad: Gabriela Ionescu – Marketing & Communication Director, Lőrincz István – Brand Manager
Mullen: Silviu Antohe – Executive Creative Director, Andreea Golban – Head of Copy, Dan Drăgan – Senior Art Director, George Liloiu – Senior Art Director, Adrian Radu – AV Director, Andra Panaitescu – Client Service Director, Anca Duță – Account Director, Silviu Clinciu – Senior Account Manager, Cristi Lupu – Senior Account Executive.

De 30 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

Mullen România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Apemin Tuşnad este una dintre cele mai mari companii din piaţa apelor minerale din România. Are în portofoliu brand-urile Tușnad, Artesia și Izvorul Ascuns.

Fabrica de îmbuteliere a apei minerale naturale Tușnad a fost construită în anul 1973, în localitatea Tușnadu Nou, iar activitatea unității de producție a început un an mai târziu. Apa minerală naturală Tușnad este captată dintr-o zonă naturală, vulcanică, în bazinul Ciucului Inferior, fiind bogată în minerale esențiale sănătății organismului și stării de bine.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related