Grătarul devine sport de echipă în noua campanie MullenLowe România pentru Lidl România

Grătarul devine sport de echipă în noua campanie MullenLowe România pentru Lidl România

Noua campanie dedicată produselor pentru grătar, creată de MullenLowe România pentru Lidl România, transformă fiecare masă într-un sport de echipă și invită românii să gătească împreună într-un cadru familiar tuturor – grătarul.

Sub mesajul „Grătar pentru toți și de toate pentru grătar”, campania încurajează gătitul în echipă. În cultura românească, grătarul este adesea asociat cu o responsabilitate individuală – doar unul se ocupă de gătit, iar restul doar de privit. Lidl România își propune să schimbe această paradigmă, invitându-i pe români să participe activ la prepararea grătarului. Cu o gamă extinsă de produse de grătar: carne și pește, bere, vin, legume, grătare, ustensile pentru grătar, cărbuni, și chiar produse pentru protecție solară – Lidl oferă tot ce este necesar pentru o experiență completă la grătar.

Conceptul noii campanii realizate de MullenLowe România pentru Lidl România a pornit de la un insight autentic de familie: indiferent că ne gândim la rude sau la prieteni, românii se împart în două categorii - cei care gătesc și cei care mănâncă. Lidl România propune însă să fim o echipă și să ne unim forțele pentru un nou sport național - pregătirea grătarului - în cadrul căruia fiecare, de la cei care deschid caserolele de carne, la cei care aprind focul sau taie legumele, joacă pentru același “goal”.

Ne dorim ca fiecare moment petrecut în jurul grătarului să devină o experiență autentică și să readucă spiritul de echipă în mijlocul celor dragi, într-o atmosferă relaxată. Prin această campanie arătăm că nu doar cel ce gătește este în centrul atenției, ci fiecare participant contribuie – fie că pregătește ingredientele, taie legumele sau aduce buna dispoziție. Considerăm grătarul un sport, așa că invităm pe toată lumea să se alăture echipei de gătit, coordonată în premieră de Răzvan Lucescu, partenerul nostru în această campanie. În noul spot TV dedicat campaniei Lidl, el îi inspiră pe români să devină “antrenori de grătar” și să ducă gustul și acest sport colectiv la nivel de performanță în farfurii”, a declarat Oana Radu, Marketing Director Lidl România.

„Am trăit toată viața în jurul echipelor – fie ca jucător, fie ca antrenor – și știu că succesul nu vine niciodată dintr-o singură direcție. E nevoie de coordonare, dar mai ales de bucuria de a face lucrurile împreună. Lidl mi-a propus o poveste autentică, una despre principii. Despre o echipă care își atinge obiectivul atunci când nimeni nu mai crede în reușită. Ne vedem în continuare pe teren, dar și la grătar, cu prietenii aproape.”,  a menționat Răzvan Lucescu.

„Grătarul e sport național și orice familie sau grup de prieteni are o vedetă a jăraticului. Problema e că aceasta se ambiționează să construiască singură "fazele" pe grill și, până marchează în farfurie, ceilalți stau pe margine ca niște rezerve și iau gol în stomac. Și mai e ceva: cu atât de multe produse pentru grătar în portofoliul Lidl, chiar e nevoie de o echipă care lucrează împreună la iarbă verde pentru a le încerca și a te bucura de toate”, a adăugat Florian Langa, Group Creative Director MullenLowe România.   

Campania pentru gama de produse pentru grătar semnată de MullenLowe România se va desfășura pe diverse canale media și va include atât KV și spot TV, cât și un sketch de YouTube care îl prezintă pe Răzvan Lucescu în rolul de antrenor și susținător al sportului de echipă - grătăritul. Prin intermediul acestora, românii sunt încurajați să fie o echipă la masă, dar și în bucătărie, pentru că Lidl are grătar pentru toți și de toate pentru grătar. 

Echipele implicate

MullenLowe România: Cristiana Belodan (Managing Director), Simina Leotescu (Strategy Director), Alex Petrescu (Creative Director); Florian Langa (Group Creative Director), Bianca Dragu (Head of Art), Andrei Ropotă (Senior Copywriter), Alina Georgescu (Art Director), Mircea Solomiea (Senior Graphic Designer), Adrian Radu (AV Director), Anca Duță (Group Account Director), Silviu Clinciu (Account Director)

Lidl România: Oana Radu (Marketing Director), Nicoleta Maican (Advertising Manager), Alice Riegler (Marketing Project Manager), Raluca Elena Rotaru (Digital Project Manager), Raluca Nistor (Social Media Project Manager), Ioana Alexandra Dumitrescu (Social Media Project Manager), Alina Tane (Digital Manager)

De 32 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat Mullen este gândit ca o soluție de business, nu doar de comunicare și, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey bazat pe date, diferențiază brandurile clienților noștri în peisajul intens competițional.  

MullenLowe România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA și APAC, și unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.  

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.350 de magazine și peste 225 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Designul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.  

În prezent, Lidl are aproximativ 375.000 de angajați, dintre care peste 12.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 350 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.   

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related