Nespresso x Mullen continuă să creeze împreună

Nespresso x Mullen continuă să creeze împreună
Lidia Chiraches, Marketing Manager, Nespresso

La începutul acestui an, Mullen a câștigat pitchul de creație organizat de compania Nestle România și va oferi soluții creative multi-channel pentru brandul de cafea Nespresso. Cele două echipe vor construi în continuare proiecte creative la o cafea excepțională, împărtășind valori și un spirit inovator, care susțin dezvoltarea unor campanii memorabile pentru diverse sortimente de cafea și espressoare din portofoliul Nespresso.

Încă din anul 2019, când cele două echipe au început să lucreze împreună, Mullen oferă soluții creative bazate pe analiza datelor și insights relevante pentru brandul Nespresso. Colaborarea dintre Mullen și Nespresso s-a consolidat prin înțelegerea viziunii inovatoare a brandului, a dorinței de a transforma cafeaua într-o forță a binelui și de a atrage participarea tuturor la conectarea unei rețele care să aibă drept nucleu cafeaua, iar ca piloni principali calitatea, cultura, grija pentru natură și comunitate.

În următorii 3 ani, pentru a susține și completa experiența multi-channel, agenția va asigura servicii de strategie, creație, DTP, producție audio-video, dar și realizarea de materiale pentru trade, print, branding, outdoor, digital și Social Media.    

„Continuarea acestui parteneriat este o confirmare a faptului că echipele noastre au o viziune comună în prezentarea valorilor Nespresso și a brandului nostru de cafea. Obiectivul nostru comun va rămâne promovarea proiectelor de inovație și sustenabilitate care diferențiază brandul Nespresso și îl plasează în topul preferințelor consumatorilor de cafea super-premium”, a spus Lidia Chiraches, Marketing Manager, Nespresso.

„Credem foarte mult în compatibilitate la nivel creativ și valoric, de aceea ne bucurăm să continuăm acest frumos parteneriat cu dream-brand dar și dream-team Nespresso pentru următorii 3 ani. Un brand aproape de ADN-ul nostru strategic și creativ, Nespresso ne-a permis, de-a lungul timpului, să dezvoltăm campanii multi-channel, bazate pe analiza datelor și insights relevante, care să consolideze imaginea brandului. Sperăm să sărbătorim fiecare an de colaborare cu proiecte valoroase și inovatoare, în spiritul brandului Nespresso”, a completat Andra Panaitescu, Client Service Director, Mullen România. 

Echipa Mullen: Anca Iuhas (Strategy Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Mara Grigorescu (Account Director), Elena Enciu (Account Manager), Andreea Matei (Account Executive), Silviu Antohe (Executive Creative Director), Florian Langa (Senior Copywriter), Dan Drăgan (Senior Art Director), Ana Gheorghe (Copywriter), Alexandru Ranete (Graphic Designer), Mircea Solomiea (Graphic Designer)

 

Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nestlé Nespresso SA este un simbol emblematic pentru industria cafelei de cea mai înaltă calitate. Pe plan local brandul este gestionat şi reprezentat de Divizia Nespresso, parte a Grupului Nestlé.

Nespresso a construit un model de afaceri responsabil și a obținut certificarea B-Corp ȋn 2022. Certificarea este o binemeritată acreditare ce validează realizările companiei care, de peste 30 de ani, urmărește obiective clare de sustenabilitate.

La nivel local, Nespresso a introdus în premieră, în 2018, propria infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele de cafea pe care le comercializează. Iubitorii cafelei Nespresso pot aduce capsulele utilizate în magazinele Nespresso sau le pot trimite prin curier, de oriunde din ţară, atunci când primesc o nouă comandă de cafea. 

De 30 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

Mullen România face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related