Articole care fac referire la Pago
[Marcom 2024] Marius Tudor: Din 2020 încoace ne uităm la Teleeurobingo Show cu dezastre, de la scară planetară la scară de bloc, așa că prefer să lucrez cu mai puține certitudini și să fiu mai deschis la neprevăzut
[Punct. Si de la capat] Mihai Andrei: Industria creativa a virat putin catre crearea continutului natural sau care sa para natural. Am vazut campanii ceva mai indraznete decat in anii trecuti
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
OLX propune diminuarea cheltuielilor zilnice pentru utilizatorii care folosesc serviciul de Livrare prin OLX
UNTOLD UNIVERSE își pregătește expansiunea internațională alături de MOZAIK INVESTMENTS. Principalul obiectiv al parteneriatului vizează extinderea pe piața globală a brandului UNTOLD, începând cu anul 2023
[Fabricat în RoMâine] Adrian Cighi: Un business sănătos are un model de business sustenabil pe termen lung, cu o bază solidă de venituri care cresc poate mai încet, dar sigur
Adriana Spulber: Comunicarea Pago se învârte în jurul cuvântului ”timp”. Cât valorează (drumurile, nervii), cum poate fi câștigat, cum poate trece mai ușor printr-o experiență de plată rapidă, sigură și simplă
Edenred anunță două premiere pe piața beneficiilor extrasalariale: serviciile de cashback și salariul în avans, ca metodă de plată în platforma Benefit
„Nu mai recrutăm din industrii, ci recrutăm mai degrabă profile care să se potrivească culturilor noastre și dezvoltăm competențe la locul de muncă”. Iată cum a fost la prima ediție Magnetico organizată la Iași
„Angajații își doresc apartenența la o comunitate de profesioniști, un loc de muncă cu sens, iar reputația angajatorului este și ea importantă.”
Bronz și shortlist la Golden Drum pentru Elfi Cocean, campania creată de MAINSTAGE | THE AGENCY și Sector 7 HUB
Sector 7 HUB: Rămânem cu 2-3 idei, din care clientul o alege pe aia mai cuminte, iar noi îl răzgândim să o aleagă pe aia mai nebună, uneori în detrimentul fizic și psihic al producției
Studiu Benefit: valoarea medie lunară a beneficiilor extrasalariale a crescut cu aproape 50% în ultimii cinci ani, iar estimarea pentru 2022 este sa ajungă la peste 800 RON/lună pentru fiecare angajat
GivingTuesday s-a încheiat, dar faptele bune continuă. Românii sunt invitați să #punăinimă în fiecare zi
Primul ZID de Bine aflat în curtea Spitalului Grigore Alexandrescu, este finalizat. Cauza lunii iunie se bucură de susținerea Kaufland România




























