[Marcom 2024] Marius Tudor: Din 2020 încoace ne uităm la Teleeurobingo Show cu dezastre, de la scară planetară la scară de bloc, așa că prefer să lucrez cu mai puține certitudini și să fiu mai deschis la neprevăzut

[Marcom 2024] Marius Tudor: Din 2020 încoace ne uităm la Teleeurobingo Show cu dezastre, de la scară planetară la scară de bloc, așa că prefer să lucrez cu mai puține certitudini și să fiu mai deschis la neprevăzut

Ce a fost cert în 2023 e că inflația și-a spus cuvântul și în publicitate. Asta a însemnat mai puțină poveste și mai mult ”la noi ai leuștean cu prețul ăsta mic sau polizor unghiular cu reducerea asta mare”, după cum rezumă poetic starea de fapt a industriei creative Marius Tudor, Group Creative Director Jam Session. Iar în 2024 condițiile economice prevăd același drum creativ.

"În 2024 nu pot decât să speculez că ne va costa (client și agenție) și mai multă energie să ajungem la ochiul omenesc răsfățat vizual din toate direcțiile, darămite să-i dăm și o lacrimă, fie ea de râs sau de emoție", spune Marius.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related