Sector 7 HUB: Rămânem cu 2-3 idei, din care clientul o alege pe aia mai cuminte, iar noi îl răzgândim să o aleagă pe aia mai nebună, uneori în detrimentul fizic și psihic al producției

Sector 7 HUB: Rămânem cu 2-3 idei, din care clientul o alege pe aia mai cuminte, iar noi îl răzgândim să o aleagă pe aia mai nebună, uneori în detrimentul fizic și psihic al producției

În 2014, atunci când a început să facă primele reclame, echipa Sector 7 făcea sketch-uri și puțină publicitate.
Raul Gheba, Creative Director, Roxana Andrei, Managing Partner și Alex Coteț, Creative Partner erau priviți ca un hit squad chemat de agenții pentru a declina punctual diverse campanii.

Odată cu primul telefon primit de la client, lucrurile s-au schimbat, iar acum fac publicitate la Sector 7 HUB si foarte rar câte un sketch la Sector 7.

Dacă acum 7 ani eram văzuți ca o brigadă de „tineri de știu ei cu internetul” și veneau către noi ce le mai dădea cu virgulă marilor clienți la bugete și voiau să bage pe online, în ultimii câțiva ani am demonstrat că suntem niște oameni care pot duce clienți care au câte 5-6 spoturi de TV pe an, care pot construi și crește branduri și care aduc și rezultate de vânzări.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related