De Mica Unire, brandul de hârtie igienică Elfi a lansat o campanie dedicată Marilor Românași

De Mica Unire, brandul de hârtie igienică Elfi a lansat o campanie dedicată Marilor Românași

Pe 24 ianuarie, cu ocazia Micii Uniri a Principatelor Române, MAINSTAGE I  THE AGENCY împreună cu Sector 7 HUB au conceput și lansat, pentru brandul de hârtie igienică Elfi, campania “Mari Românași”.

Campania își propune să celebreze ideile care nu au ajuns în cărțile de istorie, dar care sunt prezente în viețile de zi cu zi ale românilor. 

Asocierea inventivității românești cu brandul de hârtie igienică Elfi apare în mod natural prin sugerarea spațiului în care s-au născut ideile. Situațiile sunt ilustrate ca într-un muzeu, iar exponatele sunt înșiși marii “Românași”, prezentați pe rând de cunoscutul actorul de stand-up comedy, Costel Bojog. 

Asumându-și rolul de curator al acestor idei de mari “Românași”, brandul Elfi îi răsplătește cu “tronul de aur” și îi invită și pe cei de acasă să facă nominalizări, premiile fiind un tron aurit și o baie renovată complet.  

 

Mai multe despre campanie, ne dezvăluie reprezentanții MAINSTAGE I THE AGENCY și Sector 7 HUB:

“Faptul că anul trecut am obținut pentru acest brand mai multe premii la Effie, cât și la festivalul Golden Drum, ne-a încurajat ca anul acesta să ducem campania la următorul nivel, întărind poziționarea Elfi ca brandul de hârtie 100% românesc”, Mădălin Nițiș, Director General MAINSTAGE.

Era previzibil și de bun simț să continuăm campania "Elfi Cocean" cu o nouă aromă. Așa că nu am făcut-o. În schimb, ne-am concentrat pe relația milenară dintre români și "scurtăturile" prin viață. De ce nu am inventat noi swiss army knife? Fiindcă aveam deja niște sârmă prin casă. 

Așa că Tronul De Aur este o alternativă la Premiul Nobel. Nobel e pentru oamenii care au un vis și îl urmează. Tronul de Aur e pentru "românașii" care au o problemă și o fentează. Orice prost poate câștiga premiul Nobel dacă face facultate, master, doctorat, 40 de ani de cercetări și sacrificii, apoi are puțin noroc. Dar ca să câștigi Tronul De Aur trebuie să fi avut acea sclipire de moment care ne impactează viața zilnic. 

Gen, tanti care s-a gândit prima oară să învelească un crenvuști într-un covrig. Eroina necunoscută. A luat două simboluri de sărăcie, le-a pus la cald și le-a transformat în mic dejun. DE CE NU O SĂRBĂTORIM? ”, Alex Coteț, Creative Partner Sector 7 & Writer & Regizor.

 

Echipele care au contribuit la dezvoltarea campaniei:

ELFI:
Adrian Constantin – General Manager

MAINSTAGE I THE AGENCY
Gabriela Alexandrescu - Head of Client Service
Maria Păunescu – Account Manager
Tavi Angheluș - Co-Creative Director
Laur Răboj – Co-Creative Director
Florin Pădurean - Senior Art Director
Dragoș Porumb – Head of Digital
Eduard Tomeci – Head of Social Media
Răzvan Brătilă - Social Media Manager

Sector 7 HUB
Alex Coteț – Creative Partner & Writer & Regizor
Raul Gheba – Creative Director & Writer 
Eduard Dan-Tudor - Art Director
Blanka Horvath – Project Manager
Raluca Babei - Head of Production
Roxana Andrei – Managing Partner

Înființată în 2003, Elfi este unul dintre cei mai mari producători și distribuitori de hârtie igienică și prosoape de hârtie din România. Compania este distribuitor pentru mari retaileri internaționali, precum Auchan sau Metro și pentru lanțuri de magazine tradiționale, precum Annabella, Diana, Dacia, Prima, Jam, Darina, Dcneu și multe altele. Portofoliul său include toată gama de hârtie igienică, de la cea standard, la produse premium, de cea mai înaltă calitate, precum și o gamă largă de prosoape de hârtie de diferite dimensiuni și ambalate în diverse moduri, acoperind toate segmentele de piață: low, mediu și premium.

Înființată în 2018, MAINSTAGE | THE AGENCY este agenția de publicitate full service lansată de grupurile de entertainment Global Records și Untold, formată din specialiști din industria de advertising, dar și din colaboratori cu experiență în digital content creation, stand-up comedy, muzică, creative technology. Serviciile agenției au întotdeauna focus pe inovație în comunicare și pop culture. Agenția are în portofoliul său clienți din diferite domenii precum retail, FMCG, soft drinks, alcoholic beverages, do it yourself, shopping malls, ecommerce. Printre aceștia se numără: PENNY, Mega Mall, Unilever, Coca Cola, Mathaus, Elfi, Untold, Global Records, Salvați Copiii România etc.

Sector7 HUB este o agenție de creație independentă, cu background în content creation și cunoscută pentru campaniile care se duc adesea virale și intră în pop culture.  Agenția oferă servicii de creație disruptive, care face adesea ca brandurile să sară în evidență în peisajul publicitar, precum și servicii de producție și regie, ce asigură un craft și o execuție perfectă a viziunii creative.

În portofoliul de clienți se regăsesc branduri precum Catmobile, Pago, Bjorn Heizung, Cartofisserie, Player.ro, Carrefour România, Playerfy și multe altele.

Creațiile Sector7 HUB sunt premiate atât la festivaluri de creativitate, cât și de eficiență, agenția aflându-se de câțiva ani pe listele de câștigători la toate festivalurile românești de publicitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related