[Punct. Si de la capat] Mihai Andrei: Industria creativa a virat putin catre crearea continutului natural sau care sa para natural. Am vazut campanii ceva mai indraznete decat in anii trecuti

[Punct. Si de la capat] Mihai Andrei: Industria creativa a virat putin catre crearea continutului natural sau care sa para natural. Am vazut campanii ceva mai indraznete decat in anii trecuti

Daca 2023 a fost anul schimbarilor, atat pe plan economic, cat si digital, 2024 trebuie sa fie anul adaptarii si al consolidarii, crede Mihai Andrei, Managing Partner WebDigital. Iar adaptarea si dezvoltarea intr-un peisaj in continua transformare vine cu renuntarea la amanari si perfectionism. E una din lectiile importante ale anului trecut.

"Am renuntat la amanari si la perfectionism pentru a putea esua mai rapid in micile sau marile proiecte pe care le dezvolt si pentru a putea regandi o noua abordare", spune Mihai. 

Ce se anunta anul acesta in industria creativa, care sunt trendurile in digital si care sunt planurile pentru 2024, povesteste Mihai Andrei in randurile urmatoare:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Minio Studio

Gandim strategic si executam creativ. Asta facem noi la Minio Studio. Suntem o agentie lansata in 2016 si care, dupa doar 3 ani, a ajuns sa ocupe locul 28 in Forbes Ad Agencies List. Oferim mai mult decat campanii... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related