![Cele mai puternice branduri românești în 2023](https://media.iqads.ro/2023/10/conferinta-brandro-2023-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Pate Bucegi
![Cele mai puternice branduri românești în 2023](https://media.iqads.ro/2023/10/conferinta-brandro-2023-cover-410.jpg)
![[Bilant 2015] Hortensia Nastase (Lowe Group): Consumatorii nostri se concentreaza timp de maxim 6 secunde. Dupa care, i-am pierdut.](https://media.iqads.ro/2015/12/hortensia-nastase-vice-presedinte-creative-services-lowe-v1-cover-800-cover-410.jpg)
[Bilant 2015] Hortensia Nastase (Lowe Group): Consumatorii nostri se concentreaza timp de maxim 6 secunde. Dupa care, i-am pierdut.
![[Cum isi aleg brandurile endorserii] Ana Burloiu (Scandia Food): Ne-am dorit ca endorserul Pate Bucegi sa fie o persoana carismatica, cu personalitate, umor, si sa poata fi asociat cu usurinta cu valorile marcii](https://media.iqads.ro/2015/12/dsc-14821-cover-800-cover-410.jpg)
[Cum isi aleg brandurile endorserii] Ana Burloiu (Scandia Food): Ne-am dorit ca endorserul Pate Bucegi sa fie o persoana carismatica, cu personalitate, umor, si sa poata fi asociat cu usurinta cu valorile marcii
![[CV de agentie]: Hortensia Nastase, Lowe: Clasicul spot TV nu isi mai face treaba de unul singur. Consumatorul este un extraterestru](https://media.iqads.ro/2015/10/hortensia-nastase-vice-presedinte-creative-services-lowe-v1-cover-410.jpg)
[CV de agentie]: Hortensia Nastase, Lowe: Clasicul spot TV nu isi mai face treaba de unul singur. Consumatorul este un extraterestru
![[Marketeri despre creativitate] Alexandra Bucur (Scandia Food): Creativitatea ar trebui, printre altele, sa vanda, ar trebui sa fie memorabila si da, ar trebui sa livreze rezultate](https://media.iqads.ro/2015/08/alexandra-bucur-scandia-cover-410.jpg)
[Marketeri despre creativitate] Alexandra Bucur (Scandia Food): Creativitatea ar trebui, printre altele, sa vanda, ar trebui sa fie memorabila si da, ar trebui sa livreze rezultate
![Lowe isi extinde colaborarea cu Scandia Food, printr-o campanie pe pofta copiilor, pentru Pate Bucegi Junior](https://media.iqads.ro/2015/06/untitled32-cover-410.jpg)
Lowe isi extinde colaborarea cu Scandia Food, printr-o campanie pe pofta copiilor, pentru Pate Bucegi Junior
![[Brand romanesc] Alexandra Bucur (Scandia Food): Dupa 18 ani de existenta, Pate Bucegi este in continuare lider de piata detasat, ajungand la o cota de piata de peste 35% in comertul modern](https://media.iqads.ro/2015/06/a-mg-1322-cover-410.jpg)
[Brand romanesc] Alexandra Bucur (Scandia Food): Dupa 18 ani de existenta, Pate Bucegi este in continuare lider de piata detasat, ajungand la o cota de piata de peste 35% in comertul modern
![Intr-o noua campanie de promovare pentru Pate Bucegi, Scandia Food si Lowe&Partners dovedesc ca „Gustul Bun Se Recunoaste!”](https://media.iqads.ro/2015/05/pavel-bartos-in-noul-spot-bucegi-lowe-partners-cover-410.jpg)
Intr-o noua campanie de promovare pentru Pate Bucegi, Scandia Food si Lowe&Partners dovedesc ca „Gustul Bun Se Recunoaste!”
![Ana Burloiu (Brand Manager, Bucegi si Sadu): Comunicarea cea mai eficienta pentru toate tipurile de consumatori are loc la raft, in momentul in care se ia decizia asupra cumpararii produsului](https://media.iqads.ro/2015/02/dsc-14821-cover-410.jpg)
Ana Burloiu (Brand Manager, Bucegi si Sadu): Comunicarea cea mai eficienta pentru toate tipurile de consumatori are loc la raft, in momentul in care se ia decizia asupra cumpararii produsului
![Alexandra Bucur: Intr-o perioada in care marcile proprii iau avant, Scandia Sibiu se lupta pentru mentinerea cotei sale de piata](https://media.iqads.ro/2013/10/photo-large-27090-cover-410.jpg)