[Bilant 2015] Hortensia Nastase (Lowe Group): Consumatorii nostri se concentreaza timp de maxim 6 secunde. Dupa care, i-am pierdut.

[Bilant 2015] Hortensia Nastase (Lowe Group): Consumatorii nostri se concentreaza timp de maxim 6 secunde. Dupa care, i-am pierdut.

De aceea, in 2015, cel mai important cuvant pentru industrie a fost relevanta, crede Hortensia Nastase (Vicepresedinte Creative Services Grupul Lowe). Ea adauga: „Brandurile traiesc un razboi mondial in care miza este timpul oamenilor. Fiecare secunda castigata este un procent in plus in vanzari”

 

Relevanta. Consumatorii nostri se concentreaza timp de maxim 6 secunde. Dupa care, i-am pierdut. Se uita la smartphone de patru ori pe noapte daca bingaie langa ei.

Dimineata, petrec mai mult timp verificand mailurile decat servind micul dejun. Peste zi, isi verifica smartphone-ul de 20 de ori pe ora – asta inseamna odata la fiecare trei minute!!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related