[Pe felia BTL] Mihaela Bourceanu (Mercury360): Brandul trebuie sa fie cameleonic, sa se construiasca dintr-o serie de expuneri si experiente

[Pe felia BTL] Mihaela Bourceanu (Mercury360): Brandul trebuie sa fie cameleonic, sa se construiasca dintr-o serie de expuneri si experiente

"Nici BTL-ul nu mai e ce-a fost". Mai, sa fie, dar ce a fost el? Pai daca ne luam dupa prima experienta a Mihaelei Bourceanu (Client Service Director, Mercury360) cu termenul, BTL-ul era aceasta abordare de comunicare plasata dedesubtul unei "linii" inventate de niste oameni adunati intr-o camera. Si peste aceasta linie au hotarat ei ca sta TV-ul si presa; sub linie, intra apoi mai tot restul comunicarii, separat. Asa era eficient atunci: acolo zici si faci asa, aici o iei altfel.

Intre timp, a lovit peste noi integrarea si toti, din postura de consumatori, cautam Graal-ul - experienta de brand omogena. Dar putine agentii inteleg cum se traduce asta la nivel de concept, declinare si implementare, continua Mihaela in randurile de mai jos:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related