ACT Responsible și IAA prezintă Expoziția „Great Ads for Good” la Conferința Globală „Creativity4Better” 2022

ACT Responsible și IAA prezintă Expoziția „Great Ads for Good” la Conferința Globală „Creativity4Better” 2022

International Advertising Association (IAA), cu sprijinul OMV Petrom, va expune colecția de 20 de ani „Great Ads for Good”, marca ACT Responsible, aducând advertising-ul responsabil la Opera Națională București, în cadrul Conferinței Globale IAA „Creativity4Better” 2022.

În acest context unic, participanții conferinței vor descoperi o expoziție retrospectivă specială, care va reuni unele dintre cele mai creative idei pe care industria de advertising le-a produs pentru asociații, instituții și companii în ultimele două decenii, în sprijinul cauzelor nobile, comportamentului responsabil și dezvoltării sustenabile. Expoziția „Great Ads for Good” va fi compusă din patru mari teme de actualitate— Sănătate, Educație, Mediu și Drepturile Omului— abordate în peste 25 de exponate remarcabile (print și video).

Încă de la înființarea sa, ACT Responsible a dezvoltat o colecție unică de reclame și campanii creative din întreaga lume. Aceste campanii captivante au puterea să informeze publicul și să crească gradul de conștientizare cu privire la problemele sociale și de mediu.

ACT Responsible este o organizație elvețiană non-profit, fondată în 2001.

Misiunea noastră este de a inspira, a promova și a uni întreaga industrie de advertising și comunicare în jurul comunicării responsabile. Credem în puterea creativității când vine vorba de creșterea gradului de conștientizare cu privire la problemele sociale și de mediu. Suntem încântați și onorați să avem IAA România drept partener ce ne ajută să ne amplificăm misiunea.”, spune Isa Kurata, Co-fondator ACT Responsible.

Până în prezent, ACT (Advertising Community Together) Responsible a construit o rețea impresionantă de agenții, mass-media, advertiseri, instituții, ONG-uri și corporații, care împărtășesc aceeași opinie conform căreia publicitatea responsabilă este esențială pentru comunicarea modernă.

Expoziția „Great Ads for Good”, prezentată pentru prima dată în cadrul conferinței „Creativity4Better”, va oferi participanților oportunitatea de a reflecta asupra evoluției industriei de advertising, subliniind rolul incontestabil al comunicării în promovarea și producerea unei schimbări pozitive.

Industria de marketing și comunicare este și trebuie să rămână permanent în avangarda schimbării. Prin comunicare avem puterea să schimbăm comportamente, să construim percepții și să influențăm în bine societatea în care trăim. Dar mai întâi trebuie să găsim puterea de a ne influența pe noi înșine pentru a fi printre primii care imbrățișează schimbarea în bine – mai întâi în noi și mai apoi în societate. De la o natură mai curată, până la un stil de viață mai sănătos și mai sustenabil sunt doar câteva din direcțiile în care acțiunile noastre sunt necesare.

Expoziția „Great Ads for Good”, prezentă în Conferința Globală IAA de anul acesta, aduce câteva exemple de campanii ce și-au propus și au reușit cu succes să marcheze pași înainte în zone sensibile și dureroase. Sperăm ca prin creativitate să inspirăm acțiuni care vor contribui la redarea speranței pentru generațiile ce ne vor urma.

Nu în ultimul rând, doresc să mulțumesc partenerilor noștri OMV Petrom care au acceptat să susțină această valoroasă expoziție, aducând în felul acesta un plus de inspirație generațiilor de profesioniști în comunicare și marketing din România. Mi-aș dori ca efortul lor să grăbească schimbarea de care avem nevoie.”, spune Victor Dobre, Director Executiv IAA România.

Industria de advertising are puterea de a face diferența. Te așteptăm să explorezi o selecție puternică de exponate și campanii care și-au lăsat cu adevărat amprenta asupra industriei, aducând noi perspective, idei creative și abordări originale ale provocărilor cu care se confruntă societatea modernă.

Conferinţa Globală IAA „Creativity4Better” este un eveniment anual organizat la Bucureşti de IAA România în parteneriat cu IAA Global şi îşi propune să aducă în fața comunităţilor creative din România cele mai inspiraționale personalităţi din lumea marketingului, publicităţii, creativităţii, tehnologiei şi sustenabilităţii globale. Conferinţa va avea loc la Opera Naţională București pe 3 noiembrie 2022, iar biletele pot fi achiziţionate online.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related