Articole care fac referire la Philips
25 de ani de Internetics. Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2025
FCB Bucharest câștigă Bronze la Effie Awards România 2025 cu lansarea TOO MUCH Takis – campania care a provocat Gen Z să fie “prea” ei înșiși
Epilare #caLumea – FRIENDS\TBWA și Philips Lumea IPL redefinesc epilarea pentru femeile care nu mai acceptă compromisuri
Coafura devine manifest: #HAIRSTYLEVOLUTION Collection, activarea cu care Philips a cucerit podiumul de la Romanian Creative Week
Sănătatea psiho-emoțională a angajaților, investiția în programe de re- și up- skilling, adaptabilitatea la nevoile și așteptările în schimbare ale candidaților vor defini viitorul muncii
McDonald’s și OMD România, pionierii primului Studiu Brand Lift Omnichannel oferit de Teads în parteneriat cu Cint, înregistrează creșteri semnificative pe toți indicatorii măsurați
Evoluția Connected TV (CTV) schimbă publicitatea. 64% dintre utilizatorii români de internet au Smart TV
„Ora Lipsă”, documentarul realizat de site-ul Totul despre Mame pentru Philips Avent, premiat cu GOLD si SILVER la Webstock Awards 2024
Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management
Philips Avent lansează inițiativa Share the Care, prin care își propune să crească conștientizarea și implicarea familiei, prietenilor și comunității, astfel încât mamele să resimtă mai puțină presiune, după naștere
Diversitatea, Incluziunea și Echitatea au devenit elemente cheie în atragerea de noi talente în organizații
Fanta, EssenceMediacom și Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG și VIDAA din România
Conferința Magnetico București 2024: Peste 20 de profesioniști discută, pe 7 iunie, despre cele mai eficiente strategii pentru atragerea și retenția talentelor și rolul diversității și incluziunii în acest proces
Principalele concluzii ale specialiștilor invitați la „SHIFT. Business Transformation and Change Management Conference 2023”
Rafał Drzewiecki: Comunitatea TikTok din România este una dintre cele mai dinamice din Europa. Ne face plăcere să urmărim imaginația și inventivitatea creatorilor români
Betano și KUBIS te invită să lași noutățile să te surprindă cu și mai multă distracție alături de Dima Trofim și Ionuț Bodonea
Startup-ul românesc Telerenta lansează RentBox – primul automat din lume ce permite închirierea pe loc și ridicarea instant de televizoare
Corneliu Vilsan: Perioada glorioasa, euforica chiar sau “wild west” (anii ’90 pina la criza din 2008) a fost epoca de aur a marketing-ului in Romania. Era o perioada in care puteai vinde orice cu o minima investitie
Grupul ONG-uri pentru Cetățean și FCB cheamă românii la Marea Adunare Virtuală, pentru modificarea unei legi abuzive
Cea mai fresh campanie BETANO x KUBIS te invită să te distrezi în Multiversul Exclusivităților alături de Theo Rose și Cuza
[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie
[Puterea brandurilor] Cezar Panait: Cred ca brandurile sunt ca niste stalpi de iluminat pe o strada intunecata. Stii drumul spre casa cu ochii inchisi, dar e un pic mai bine cu neoane
Meli Melo lansează un manifest „anti-etichetă” împreună cu noua colecție primăvară-vară, într-o campanie semnată FCB
KUBIS și Philips România prepară o campanie proaspătă de comunicare cu espressor-ul Philips LatteGo 5400
New Moon și-a diversificat portofoliul cu noi clienți din industria auto, oil&gas, pharma, tech, IT&C, cybersecurity, retail și FMCG














![[Ad List] Cu jocuri în catedrală și Hamlet la bărbierit](https://media.iqads.ro/2023/03/fotojet-13-cover-410.jpg)



















