Corneliu Vilsan: Perioada glorioasa, euforica chiar sau “wild west” (anii ’90 pina la criza din 2008) a fost epoca de aur a marketing-ului in Romania. Era o perioada in care puteai vinde orice cu o minima investitie

Corneliu Vilsan: Perioada glorioasa, euforica chiar sau “wild west” (anii ’90 pina la criza din 2008) a fost epoca de aur a marketing-ului in Romania. Era o perioada in care puteai vinde orice cu o minima investitie

A vrut să devina fizician, dar parintii l-au indrumat spre inginerie. Corneliu Vilsan a ales marketingul. A facut un MBA de specialitate in SUA, si-a facut ucenicia in mai multe companii din Romania, din domenii diferite, a lucrat in Croatia vreo 5 ani, iar în 2015 a plecat în Franța, unde a devenit CMO pentru Pernod. Din 2019, are propria firma de consultanta si lucreaza cu firme ca Big 4 consultancy, Pernod Ricard, Philips si citeva startup-uri de inteligenta artificiala. Aventurile si experienta lui in marketing au constituit inspiratie pentru cartea ”Phronesis Marketing”, care a aparut in 2020 in Statele Unite si a fost tradusa si in limba romana si lansata de curand.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related