Cât costă, de fapt, epilarea clasică?
Nu vorbim doar de bani, ci și de timp, energie, durere, iritații, foliculită și, poate cel mai frustrant, de sentimentul că trebuie să înduri constant ceva super neplăcut ca să te simți bine în pielea ta.
De aceea, Philips a decis că e timpul să spună lucrurilor pe nume. Și să schimbe tonul conversației despre epilare. Prea multe femei cred că pielea fină e sinonimă cu durerea și că nu au o alternativă reală la epilarea clasică. Așa s-a născut noua campanie „Epilare #caLumea cu Philips Lumea IPL”, un manifesto fresh pentru o îngrijire simplă și eficientă a pielii, fără bătăi de cap și fără compromisuri.
Un nou standard pentru o nouă generație
Deși Philips Lumea este liderul global în tehnologia IPL, în România multe femei încă nu știu ce le poate oferi de fapt brandul și cum le poate schimba radical viața, astfel că penetrarea tehnologiei IPL pentru acasă e încă scăzută. În plus, opțiunile clasice – ceara, lama, crema sau epilatorul clasic – sunt încă percepute ca fiind „suficiente”.
De aceea, Philips, din poziția de lider de piață, și-a asumat rolul de a educa publicul, iar campania Lumea IPL răspunde unei generații de femei care nu mai acceptă soluții temporare, dureroase sau iritante. Femei care întreabă, pe bună dreptate: „De ce facem asta iar și iar?”
Epilarea e o problemă mai mare decât pare
Campania pornește de la un insight puternic: metodele tradiționale de epilare sunt o sursă constantă de disconfort – fizic, emoțional și chiar financiar. De la orele pierdute în trafic până la stresul de a masca iritațiile înainte de o ieșire sau un eveniment, costurile nevăzute sunt reale. Și se adună.
Deși eficiente și accesibile, metodele clasice sunt departe de a satisface nevoile, stilul de viață și așteptările unei femei moderne. În contextul acesta, Philips Lumea IPL nu reprezintă doar o îmbunătățire, ci cu adevărat un nou standard în epilare.
„Ne-am dorit o campanie care să vorbească pe limba femeilor, să le ofere încredere și claritate într-un domeniu în care încă există multe întrebări. Pentru multe dintre ele, tehnologia IPL este o necunoscută, iar diferența dintre preț și valoare poate părea neclară atunci când beneficiile nu sunt pe deplin înțelese. Friends\TBWA a transformat această misiune într-o campanie relevantă, care educă, inspiră și dă curaj. O invitație adresată fiecărei femei de a descoperi, în ritmul ei, o alternativă de îngrijire care aduce încredere, libertate și rezultate pe termen lung"
Alina Nedea, Marketing Manager Beauty Romania
”E întotdeauna o plăcere să lucrăm pe briefuri Philips. Niciun alt brand nu a inventat atât de multe dintre tehnologiile și produsele care fac viața mai ușoară.”, a declarat Dan Șendroiu, director de strategie Friends\TBWA.
Manifesto pentru o piele fină, fără costuri ascunse
Și așa am ajuns la Maria Popovici, Diana Bulimar, Sore Mihalache și Ana Petcu. Patru femei de succes din domenii diferite, categorii de vârstă diferite și cu public diferit. Toate energice, superbe, și dornice să împărtășească tuturor celorlalte femei ceea ce știu că le va face viața mai ușoară în ce privește epilarea.
Și ce ne spun cele patru ambasadoare? Nimic complicat. Doar că epilarea clasică implică o grămadă de costuri și că femeile le-au tot acceptat de-a lungul timpului pentru că așa se face.
Dar ce-ar fi dacă epilarea s-ar face altfel? Răspunsul Philips? Epilează-te #caLumea, nu ca toată lumea!
Campania „Epilare #caLumea cu Philips Lumea IPL” a fost de la bun început gândită ca un proiect fresh și autentic de Digital & Influencer Marketing. Așa că am realizat local, în România, mai multe producții foto-video care au stat la baza campaniei desfășurate atât pe canalele principale de comunicare, cât și prin câteva proiecte speciale.
Comedie #caLumea
Philips Lumea IPL e soluția pentru multele neplăceri ale epilării clasice, asta știm deja cu toții. Dar ce ne facem cu neplăcerile cauzate deja de epilarea clasică? Noi ne-am gândit să facem haz de necaz.
De aceea, cu ajutorul echipei de șoc de la ComedyBox, am dat campaniei un twist comic printr-un număr de stand-up dedicat, marca Maria Popovici, o leapșa de experiențe de râs cu epilarea clasică între Maria Popovici, Ioana State și Madalina Mihai, plus sketch-uri amuzante cu Ioana Luiza și Bogzi. Până la urmă, nu se poate emotional healing fără un pic de comedie #caLumea.
De ce #caLumea?
Pentru că e fun, e smart, e relaxat și exprimă foarte clar gândul din spatele campaniei, și anume percepția pe care ne dorim să o aibă fiecare femeie când trece de la epilarea clasică, la epilarea cu Philips Lumea IPL. Mai pe scurt, e ca lumea să nu te gândești cu groază că trebuie sa te epilezi din nou. Sau și mai bine, e ca lumea să ieși când vrei și să porți ce vrei, fără să mai ai grija epilatului.
Spre deosebire de metodele clasice, Philips Lumea IPL oferă o soluție reală pentru o piele fină fără durere, fără iritații și fără stres.
- Rezultate vizibile și de durată
- Fără smuls, fără arsuri, fără foliculită
- Investiție care se amortizează în scurt timp
Campania Philips Lumea IPL nu e doar despre un produs, ci mai ales despre o viziune. Un nou standard. Și un moment de sinceritate: că nu trebuie să te chinui constant ca să te simți bine în pielea ta.
Philips Lumea își asumă rolul de educator într-o piață unde informația despre IPL e încă puțin cunoscută. Iar prin vocea femeilor din campanie, spune ceva esențial:
„Epilează-te #caLumea, nu ca toată lumea” nu e doar slogan, ci un apel la reset. Un reminder că putem alege mereu o variantă mai bună. Și că pielea noastră merită mai mult.
Viitorul pe care îl promite Philips Lumea?
Smooth vibes only. :)
Friends\TBWA
Dan Șendroiu – Head of Strategy
Adrian Preda (Predu) – Creative Director
Paul Nedelcu – Creative Director
Lavinia Plohod – Senior Art Director
Dana Bratu, Vlad Belcin – Senior Copywriters
Anda Andrei – Account Director
Philips Romania
Valeria Petcu, Marketing Lead Philips Personal Health Romania
Alina Nedea, Marketing Manager Beauty
Cristina Ciorascu, Digital & Campaign Manager
Andrei Dumitru, CRM Manager
OMD
Ioana Corcodel - Media Director
Anca Boia - Senior Digital Manager
Cristian Preda - Digital Manager
Andreea Mihaes - Media Executive
Diana Nitu - Influencer Marketing Specialist
Luiza Florescu - Influencer Marketing Specialist
Eva Ghita - Digital Manager
GROU PRODUCTION
Regizor: Serghei Chiviriga
Dop: Razvan Rosca
Scenograf: Tibi Hristu
First AD: Matei Preda
Costume: Cristina Diaconu
Editare: Safta Dan
Sunet: Alex Hosu
Grafica: Cezar Ionescu
Colorizare: Stefania Grigorescu
Producator: Milanovic Vlastimir
Coordonator productie: Zarma Carlos