
Articole care fac referire la Simona Panait

![[Gen Z] Simona Panait: Vorbim despre o generație aproape imună la campaniile de marketing convenționale, care de cele mai multe ori nici nu vrea să audă de ce un produs este extraordinar](https://media.iqads.ro/2021/03/simona-panait-samsung-cover-410.jpg)
[Gen Z] Simona Panait: Vorbim despre o generație aproape imună la campaniile de marketing convenționale, care de cele mai multe ori nici nu vrea să audă de ce un produs este extraordinar

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Simona Panait: Pentru Samsung noul normal este acela în care tehnologia devine aliatul nostru cel mai de preț

Technology meets fashion: Samsung lansează Prêt-à Z Flip, prima colecție inspirată de Galaxy Z Flip 5G, în colaborare cu Fashion Days

Simona Panait, Samsung: "Am considerat oportun ca prin lansarea Innovation Report să deschidem acest dialog despre viitor, oferind insight-uri despre inovație, prezentate într-un mod ușor de parcurs"

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu

Festivalul Internațional George Enescu și Samsung lansează aplicația Enescu Experience: în armonie cu orașul
![[Marketer Profile] Simona Panait: Foarte multe bile albe pentru agențiile care reușesc să se repoziționeze](https://media.iqads.ro/2018/10/simona-panait-samsung-cover-410.jpg)
[Marketer Profile] Simona Panait: Foarte multe bile albe pentru agențiile care reușesc să se repoziționeze

Simona Panait (Samsung România): Consumatorului, copleșit de caracteristici tehnice, detalii legate de design și alte specificații, îi este uneori greu să știe ce își dorește cu adevărat

Samsung sprijină valorile românești, susținând cinci tineri români din Concursul Internațional George Enescu

SMARK KnowHow – Brand Activation Strategy: Concluzii despre activarile de brand, sfaturi pentru companii si agentii
