Din nou la Webstock, din nou premianți, din nou demonstrând că Cheil România produce campanii de impact care au plasat agenția pe locul doi al celor mai de succes participante la ediția 2025. Cele cinci premii reprezintă o recunoaștere a creativității proiectelor dezvoltate de Cheil România pentru Samsung România, iar echipa se mândrește cu faptul că a reușit să aducă idei noi – de la live commerce până la a sărbători Valentine’s Day declarând dragostea pentru cine contează mai mult decât orice – tu însuți.
Say Yes to Yourself a reușit mai mult decât a câștiga Gold pentru Best Social Media Campaign și Bronze pentru Best Brand Engagement Campaign – a fost campania care a transmis Gen Z-ului mesajul că prima relație sănătoasă e cea pe care o ai cu tine însuți și că tot ție trebuie să-ți faci primul angajament.
Dincolo de Silver pentru Best Brand Performance Campaign Samsung Live Shopping a a reinventat experiența de cumpărare online tech în România, combinând live shopping, entertainment și gamification, transfomând fiecare episod într-un show captivant.
Cea mAI bună zi, câștigătorul unui Silver pentru Best Experiential Campaign, campanie realizată alături de echipa GRF+, a adus AI-ul în zona artei prin primul spectacol de slam poetry folosit pentru lansarea unui smartphone.
Iar Reuniune de Familie a câștigat Bronz pentru Best Integrated Digital Campaign dar mai presus, a folosit AI-ul pentru a transforma absența celor dragi într-o reuniune memorabilă.
“Fiecare premiu este o recunoaștere a pasiunii și a inovației din spatele fiecărui proiect. Ne dorim ca prin tot ceea ce facem, de la campanii creative până la experiențe digitale, să inspirăm încredere, curaj și dorința de a descoperi lumea prin tehnologie.”, Simona Panait, Marketing Director Samsung Electronics Romania & Bulgaria.
“Când ești onest, când ai curajul de a te duce dincolo de „înțelepciunea populară” și bunul simț de a asculta cu adevărat ce ți se cere, succesul nu e garantat, dar în mod sigur devine mai ușor să spui ceva relevant. Credem în asta, mai ales atunci când vine vorba de social media. Iar Gold-ul pentru Best Social Media Campaign ne confirmă strategia.”, Alex Adam, Social Media Coordinator Samsung Electronics Romania.
“Cele mai bune idei apar atunci când strategia, creativitatea și execuția vorbesc aceeași limbă. Iar dincolo de premii, colaborarea și energia comună sunt cele care dau viață poveștilor ce ajung la oameni.”, Alina Miu, Senior Account Manager Cheil România.
“Social media are un cuvânt cheie care uneori se uită: social. E despre oameni. Tot ce se întâmplă acolo e despre ei - comunitatea, conversațiile, conexiunile reale. Ei simt energia, vibe-ul, intenția din spatele fiecărui mesaj.
Ca brand, alege în ce crezi și vorbește din locul ăla sincer. Nu trebuie să fii perfect, doar autentic. Dacă e fake… well, se simte.”, Andreea Berindei, Social Media Manager Cheil România.
“Într-un an am spus povestea unor familii care pot fi împreună prin AI, apoi AI-ul a spus poezii, după care totul s-a mutat în platoul de live și între timp am făcut și povești de dragoste. Și ai crede că nu au nimic în comun și totuși...sunt aceeași voce.”, Lucian Roșu, Senior Art Director Cheil România.




















