Coca-Cola și VML lansează campania de Crăciun: TU FACI MAGIA SĂRBĂTORILOR. O dedicație pentru creatorii de magie care transformă Crăciunul într-o amintire de neuitat

Coca-Cola și VML lansează campania de Crăciun: TU FACI MAGIA SĂRBĂTORILOR. O dedicație pentru creatorii de magie care transformă Crăciunul într-o amintire de neuitat

Pe măsură ce aerul începe să miroasă a scorțișoară și brad, iar luminile festive se aprind în orașe, Coca-Cola aduce în prim-plan adevărata esență a Crăciunului, lansând campania TU FACI MAGIA SĂRBĂTORILOR. Dezvoltată în parteneriat cu VML, campania de anul acesta celebrează nu doar magia, ci și pe creatorii de amintiri din viețile noastre: acei oameni speciali care, prin grijă, atenție și căldură, transformă sărbătorile într-o experiență de neuitat, dincolo de cadourile materiale. Această celebrare a spiritului autentic al Crăciunului este amplificată printr-o nouă interpretare muzicală a cântecului iconic „Sărbătorile Vin”,  dedicată tuturor celor care fac Crăciunul magic.

"Anul acesta, magia sărbătorilor a început pentru noi când încă erau multe grade cu plus în termometre pentru că acest proiect a fost inițial un pitch. Când ai șansa de a dezvolta ceva local, capabil să emoționeze pe oricine din jurul tău, spiritul Crăciunului e cu tine pe tot parcursul procesului și e constant o sursă de energie. Campaniile de Crăciun pentru Coca-Cola au darul de a transforma mesajul de brand într-o emoție autentică pe care o simți, nu doar o vezi, și cred că am reușit să ducem acest lucru mai departe cu brio și în 2025. Chapeau echipei extinse, acum chiar putem spune: Sărbătorile vin!", Mădălina Pațachia, Business Director Coca-Cola Unit VML.

 

Coloana sonoră a magiei sărbătorilor: „Sărbătorile Vin”, în interpretarea Nicole Cherry X Acoustic Boyz

Spiritul sărbătorilor va fi amplificat de o nouă interpretare a melodiei celebre „Sărbătorile Vin”. Nicole Cherry X Acoustic Boyz transformă melodia într-un omagiu adus eforturilor, dăruirii și prezenței oamenilor dragi: cei care își dedică ore întregi pregătirii bucatelor festive, cei care străbat locurile în căutarea bradului ideal, care ne reunesc la masă și toți cei care, prin gesturi simple, construiesc amintiri de neprețuit. Această nouă variantă, menită să devină coloana sonoră perfectă pentru toate momentele speciale ale Crăciunului, este însoțită de un videoclip oficial dedicat, ce surprinde aceste momente autentice, aducând mesajul campaniei mai aproape de sufletele românilor. Piesa „Sărbătorile Vin” va putea fi ascultată pe  platformele de streaming Spotify și YouTube, folosită ca sound pe TikTok și gata de share-uit către toți creatorii de magie din viețile noastre.

 

Cine face magia Crăciunului?

În Social Media, creatorii de conținut din familia Coca-Cola au fost invitați la un mic exercițiu de empatie. Aceștia ne vor spune cine face magia sărbătorilor din viețile lor, rememorând, prin puterea exemplului personal, cele mai frumoase gesturi necondiționate care fac Crăciunul magic. La rândul lor, dau leapșa mai departe și își invită comunitățile să povestească fix despre acei oameni speciali din viața lor.

"Visul oricărui publicitar? Să lucreze pe campania de Crăciun Coca-Cola. Which we did. Așa că ne-am ascultat instinctul, acela de a face un spin-off la cel mai iconic cântec de Crăciun, “Sărbătorile Vin”. Ne-am inspirat de la toți oamenii care fac Crăciunul magic în viețile noastre și l-am transformat într-o dedicație specială pentru fiecare dintre ei. Pentru mine magia sărbătorilor au făcut-o chiar colegii mei, în formulă extinsă. Și pentru asta le mulțumesc sincer.", Miruna Potop, Creative Director VML.

 

Sărbătorile Vin la Radioul lui Moș Crăciun

Cel mai ascultat radio din perioada Crăciunului, Radioul lui Moș Crăciun de la Magic FM a avut un invitat surpriză: Coca-Cola. În perioada în care colindele sunt în heavy rotation, Coca-Cola a susținut cu conținut festiv cele mai îndrăgite programe din FM. Mai mult, piesa “Sărbătorile Vin” a avut parte de un moment live la KISS FM, direct la matinal.

 

Magia sărbătorilor cuprinde orașele

Campania se extinde în marile orașe prin execuții speciale care aduc spiritul festiv în mediul outdoor, precum stații de autobuz sau la metrou. În plus, vestita clădire a Hotelului Continental din Cluj le reamintește trecătorilor grăbiți în goana după cadouri că ei sunt cei care fac magia.

 

Credits:

Echipa VML
Mădălina Pațachia – Business Director
Andreea Bucur – Senior Digital Account Manager
Bogdan Teodorescu – Executive Creative Director
Miruna Potop – Creative Director
Ioana Ichim – Group Creative Director
Tatiana Grigorescu – Art Director
Bianca Solymosi – Art Director
Mădălina Pop – Senior Copywriter
Mihaela Crăciunescu - Strategy Director
Sonia Ardelean - Strategic Planner
Florentina Dinu - Strategic Planner
Octavian Aftanasă – Social Media Manager
Simona Chirițoiu – Traffic Manager

Echipa Coca-Cola
Laura Topuzu – Senior Brand Manager
Tania Gocan – Senior Brand Manager
Andra Balan - Senior Brand Manager
Miruna Smeureanu – Marketing Director
Miruna Dedu – Influencer Manager
Alexandru Lăcătușu - Senior Social Media Manager
Corina Iordache – Senior Manager Media Operations

WPP Media
Adriana Lungu - Senior Content Project Manager
Andreea Ioniță – Senior Content Project Manager
Andreea Radu - Group Account Director
Amalia Necula - Expert Cross-Channel Planner
Corina Gavriliță - Senior TV Planner
Daniel Andronic - OOH Planner
Lavinia Goia - Nexus Digital Lead
Maria Cioc - Media Account Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

WPP Media

We are WPP’s global media collectiveIn a world where media is everywhere and in everything, we bring the best platform, people, and partners together to deliver unparalleled growth for our clients We are the world's... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related