[Veterani in publicitate] Andreea Ghenoiu: Nu s-a schimbat deloc felul in care privesc publicitatea. Si atunci si acum cred ca trebuie sa dam oamenilor “bomboane” cu entertainment

[Veterani in publicitate] Andreea Ghenoiu: Nu s-a schimbat deloc felul in care privesc publicitatea. Si atunci si acum cred ca trebuie sa dam oamenilor “bomboane” cu entertainment

Au trecut 18 ani de la primul intership al Andreei Ghenoiu in publicitate. Avea 21 de ani, oamenii din agentie erau foarte misto imbracati, cool, si erau multi baieti in creatie. Experienta de la Scala JWT a fost una buna, a stiut de atunci ca vrea sa lucreze in creatie. Si chiar asta s-a intamplat, dar cu un ocol in Franta, la o bursa Erasmus, si un masterat in teatru la Paris. S-a intors in publicitate, pentru ca ii era dor de ea. 

Pe vremea aia era foarte tare si foarte greu sa intri in publicitate. Venea Naumovici cu un super vibe pe la facultati sa tina tot felul de conferinte, pleca si iti doreai instant sa lucrezi in publicitate, povesteste Andreea

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related