[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”

[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”

Autenticitatea, armonia și relaxarea în mijlocul naturii stau la baza unuia dintre cele mai mari branduri de bere din România: Ciucaș. De peste 127 ani, Ciucaș este berea făcută după legile naturii, care prețuiește momentele de relaxare în armonie cu natura și susține modul de viață într-un spirit optimist..

Cristina Nițu-Mic (Junior Brand Manager) vorbește despre cum a reușit Ciucaș să creeze nu una, ci 5 poieni Ciucaș, inspirate de cele mai frumoase colțuri din natură,  locuri ideale pentru relaxare și pentru a savura o bere rece.

“Ideea locurilor de relaxare a apărut ca răspuns la momentele preferate ale consumatorilor noștri, și anume ieșirile în aer liber la grătar. Astfel, ne-am propus să le creăm locul perfect de relaxare în natură alături de familie și prieteni.”, a declarat Cristina Nițu-Mic.

 

Relaxarea începe cu Ciucaș

Inspirația locurilor de relaxare a plecat de la un obicei foarte popular al românilor: ieșirile în aer liber. A fost încurajarea Ciucaș pentru a petrece cât mai multe momente de relaxare alături de cei dragi. Aceste spații au fost gândite să se integreze armonios în natură, să ofere confortul necesar prin elementele instalate (foișoare cu desfăcătoare de bere, grătare, bănci). Ne-am dorit și să protejăm natura prin asigurarea unor coșuri de gunoi, instalarea toaletelor ecologice și a panourilor cu mesaje de informare educativă.

Programul de reamenajare inițiat de Ciucaș include în acest an 5 locuri de relaxare în 4 județe din țară: Brașov (Lacul Noua, Pietrele lui Solomon), Prahova (Valea Doftanei – Popas Paltinu), Iași (C.A.Rosetti) și Galați (Gârboavele). Pe site-ul www.bereciucas.ro, utilizatorii vor putea găsi harta completă a locurilor de relaxare din țară. Am ales aceste spații de relaxare deoarece sunt frecventate de un număr mare de locuitori ai acestor comunități și sunt foarte îndrăgite.

 

Magie în comunicare

Prin campania de comunicare ne-am propus să transmitem farmecul din spatele acestor spații de relaxare, fiecare cu specificul său, în funcție de amplasare. De aceea, planul de comunicare a fost personalizat pentru fiecare județ în parte. Obiectivul nostru este să încurajăm cât mai multe persoane să viziteze aceste locuri și pe perioada verii să petreacă cât mai mult timp în natură.

Fiecare inaugurare a avut parte de comunicare locală, spații outdoor și spot radio personalizate prin care am anunțat deschiderea locului de relaxare și i-am invitat atât pe turiști, cât și pe localnici să sărbătorim în stil Ciucaș, cu un grătar gustos și o bere rece. Bineînțeles, componenta de digital a jucat un rol important în promovarea acestor inițiative, astfel că le-am arătat frumusețea fiecărui loc de relaxare și i-am încurajat să ne viziteze prin imagini și clipuri video postate pe contul de Facebook, dar și pe website-ul nostru www.bereciucas.ro.

 

Campania de comunicare a funcționat ca o invitație adresată comunităților din care Ciucaș face parte. Ne-am propus ca fiecare persoană care interacționează cu berea Ciucaș, să descopere o mică parte din zona de relaxare, astfel că în trade am încercat să reproducem elementele caracteristice acestei zone, un foișor sau o băncuță din Poiana Ciucaș, și am inclus coordonatele către cel mai apropiat loc de relaxare.

 

Relaxarea începe acasă și se continuă în aer liber

Întreg procesul de amenjare și reamenajare a acestor zone a presupus implicarea unei echipe foarte extinse, peste 30 de persoane, atât din partea noastră, cât și a partenerilor noștri. Împreună cu agenția de BTL, Highlight Agency, am căutat cele mai frecventate și îndrăgite locuri de picnic din țară, iar punctul de start a fost la Brașov, orașul de origine al berii Ciucaș. Astfel, pe lista finală avem 5 zone de relaxare din 4 județe: Brașov (Lacul Noua, Pietrele lui Solomon), Prahova (Valea Doftanei – Popas Paltinu), Iași (C.A.Rosetti) și Galați (Gârboavele).

O dată alese spațiile, am lucrat la planul de amenajare pentru fiecare, acestea fiind extrem de diferite din punct de vedere amplasare, acces și număr de vizitatori. Am încercat să găsim cele mai bune soluții, ținând cont de specificul zonei, astfel încât experiența de relaxare să fie cât mai placută. De asemenea, ne-am bucurat de sprijinul autorităților locale din fiecare oraș și județ, fiind foarte deschiși din momentul în care le-am prezentat proiectul, înțelegând de la bun început impactul pozitiv asupra comunității.

A fost un efort fantastic, cu o muncă de echipa extraordinară, în condiții uneori neprielnice, pe ploaie sau caniculă, dar care a meritat pe deplin. A vedea că tot efortul echipei e încununat de laude din partea localnicilor și de sute de zâmbete și veselie la evenimentul de inaugurare e un factor de drive pentru a duce cât mai departe acest proiect minunat. Mă bucur extrem de mult că am fost una din rotițele acestui angrenaj minunat”, a declarat Alexandru Petrea (BTL Manager Highlight Agency).

Primul eveniment de inaugurare a avut loc în Brașov (Lacul Noua), orașul nostru de proveniență, unde peste 800 de persoane au fost alături de noi și au creat o atmosfera plină de veselie, am dansat și am cântat împreună și ne-am bucurat de o ieșire în aer liber. Fără îndoială, cele mai frumoase momente au fost cele în care localnicii ne vizitau în timpul amenajării, ne întrebau când sunt gata lucrările și ne felicitau pentru acest demers.

Proiectele Ciucaș sunt mereu presărate cu voie bună și distracție. Văru` Săndel este alături de noi de foarte mulți ani, fiind cel care dă startul distracției la fiecare eveniment. Ne-a însoțit la toate evenimentele de inaugurare și este o prezență nemaipomenită și îndrăgită de toată lumea. Ne-am dorit să fim cât mai apropiați de comunități, astfel încât invitația a fost deschisă tuturor, iar Văru’ Săndel a fost sufletul petrecerii, fiind și cel care a organizat cele mai amuzante jocuri și concursuri pentru cei prezenți, oferindu-le premii rucsacuri de picnic, kituri de grătar, păturici și lădițe frigorifice.

Ne-am bucurat alături de comunitațile din care facem parte de un moment de relaxare în natură, în același timp având un comportament responsabil față de natură, protejând-o și având grijă să își păstreze frumusețea.

În cadrul fiecărui eveniment de inaugurare, am invitat o trupă locală pentru a ne bucura de muzică bună în timp ce savurăm grătarul pregătit de bucătari locali și o bere Ciucaș rece.

Ne dorim să continuăm acest proiect și în anii următori, astfel încât să ajungem în cât mai multe comunități pentru a le oferi o mică parte din Poiana Ciucaș și pentru a îi încuraja să iasă cât mai des în aer liber, să se bucure de natură într-un mod responsabil.

 

Echipele care au lucrat la proiect:

Echipa Ciucaș: Marek Dvořák (Vicepreședinte Marketing), Andrei Mihăilă-Crăciun ( Senior Brand Manager Ciucaș), Cristina Nițu-Mic (Junior Brand Manager Ciucaș), Victor Popa (Integrated Communications Manager), Mirela Vasile (Compliance and External Brand PR Manager), Adriana Negrea (Media Manager).

Highlight: Ionuț Curtean (Managing Partner), Ana Ailenei (Client Service Director), Alexandru Petrea (BTL Manager), Alina Samoilă (Senior Account Manager), Raluca Crăciun (Account Director), Benedict Dumitrescu (Creative Director).

Media Investment: Virginia Nuțuloiu (Media Director), Veronica Postelnicu (Senior Media Manager), Mihaela Petre (Media Executive), Zoltan Barti (Digital Media Manager).

Kaleidoscope Proximity: Cristiana Știucă (Group Account Director), Andreea Popescu (Senior Account Manager), Alexandra Iordachi (Account Executive), Denisa Vlăduță (Social Media Manager & Copywriter), Radu Perl (Art Director).

MSL The Practice: Camelia Eremia ( Client Service Director), Oana Alexandru (PR Manager), Sabrina Canea (PR Executive).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related