Noua campanie promoțională marca SKOL vine în ajutorul românilor cu plata facturilor la utilități

Noua campanie promoțională marca SKOL vine în ajutorul românilor cu plata facturilor la utilități

Pe fondul contextului economic marcat de scumpiri semnificative, Skol oferă zilnic în perioada 1 februarie – 15 mai premii de 1000 de lei pentru plata facturilor lunare, chiar în perioada din an în care utilitățile ating prețuri record, apelând la empatie, dar păstrând în campania de comunicare nota de umor specifică brandului.

Campania Cu Skol te răcorești și factura îți plătești vine în ajutorul românilor într-un moment dificil și le oferă premii de 1000 de lei pe zi pentru plata facturilor. Acest demers face parte dintr-o strategie amplă de susținere și loializare a consumatorilor și vine ca răspuns la o nevoie reală în contextul socio-economic actual, revelată în urma unei cercetări realizate de Reveal Marketing Research pentru Skol România, care a scos în evidență faptul că plata facturilor la utilități reprezintă motivul principal de îngrijorare pentru 66% dintre români.

Conform studiului* realizat pentru marca Skol în luna ianuarie 2023, top 3 al categoriilor de cheltuieli pentru care cei mai mulți români anticipează creșteri în acest an sunt utilitățile (86%), alimentele (73%) și combustibilul (52%). Conform cercetării, factura la utilități (lumina, gaze, apă, întreținere) are o pondere estimată de 25% din totalul cheltuielilor unei familii, cu o valoare medie de 577 lei.

Mihaela Hristea, Vicepreședinte Marketing Tuborg România, consideră că preocuparea pentru consumatori este un ingredient esențial pentru succesul unui brand și vizează crearea unei legături puternice și durabile cu aceștia.

„Contextul socio-economic din ultimii doi ani ne-a afectat pe toți, fără excepție. Obiectivul principal al campaniei «Cu Skol te răcorești și factura îți plătești» a fost să venim în ajutorul românilor cu o soluție palpabilă, care să răspundă nevoilor lor și să-i ajute să treacă mai ușor prin această perioadă”, a completat Mihaela Hristea.

Prezent de 25 de ani pe piața românească, Skol este un brand apropiat de români, ce a dezvoltat de-a lungul vremii numeroase campanii relevante. Începând din anul 2021, Mihai Bobonete și Mihai Rait au devenit ambasadori de brand și actorii principali în execuțiile sub sloganul Răcorește Bărbatul. Promoția „Cu Skol te răcorești și factura îți plătești” marchează continuarea colaborării cu cei doi ambasadori prin realizarea unor noi materiale pline de umor, pe care le vom regăsi în campania media atât la TV, cât și online.

Campania include o execuție TV de 20 de secunde, declinare în digital, social media și instore, precum și proiecte speciale și susținere PR.

 

Credits:

Echipa SKOL România care condus proiectul:
Mihaela Hristea - Marketing Vice-President
Ana Maria Mihăilescu – Brand Manager Skol
Cristina David - Marketing Services Director
Adrian Călăraşu – Digital Marketing Manager
Odette Draghici – Trade Marketing Director
Andreea Bălbărau – KA Trade Marketing Manager

Echipa FRIENDS\TBWA care a propus și implementat componenta de creație:
Adrian Preda aka Predu - Creative Director
Paul Nedelcu - Co-creative director & Head of art department
Dan Sendroiu - Head of strategy
Marian Oprea - Copywriter
Razvan Patriche - Art Director
Oana Andrei - Account Director
Anda Andrei - Head of digital department

Echipa UNITED MEDIA, responsabilă cu strategia și campania media:
Manuela Vasiliu – Managing Director
Dragos Andronache – Head of Digital
Roxana Burdeanu – Media Director
Georgiana Duta – Media Manager
Dana Ochesel – Senior Digital Manager
Laura Gradinariu – Media Buying Manager

Echipa WEFFLERMARK, responsabilă cu comunicarea de PR și proiecte speciale:
Andreea Cohuț – PR Manager
Elena Stoichiță – Client Service Director
Cristina Vulpe – Creative Partner
Alina Bratu – Managing Partner

*Cercetare realizată de Reveal Marketing Research pentru Skol România în ianuarie 2023, prin metodologia CAWI (chestionare autoaplicate online), pe un eșantion reprezentativ la nivel național de 1003 persoane, femei și bărbați, cu vârsta de peste 18 ani.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

WefflerMark

Make your brand voice inspiring. Începând din 2016, când spui WefflerMark, te gândești doar la WefflerMark. Adică la noi: agenția de publicitate care își dorește să transforme ideile... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related