SKOL si Lowe o spun din nou - „Ori bem bere, ori bem bere”

SKOL si Lowe o spun din nou - „Ori bem bere, ori bem bere”

Campania „Ori bem bere, ori bem bere”, dezvoltata si implementata de Lowe pentru brandul SKOL, continua si in aceasta iarna cu un spot.

"Daca in vara acestui an am demonstrat ca „o bere de calitate se deschide cum vrei tu”, calitatea fiind ingredientul principal al berii SKOL, in aceasta iarna am decis sa mergem un pas mai departe, si sa continuam povestea grupului de prieteni SKOL, punandu-i intr-o noua ipostaza “provocatoare”, care sa le testeste dorinta de a bea o bere SKOL, indiferent de situatie. In final, mesajul este simplu si la obiect, <ori bem bere, ori bem bere> ", declara Paul Markovits (Vicepresedinte Marketing, URBB).

Al doilea spot dezvoltat de Lowe pentru brand-ul SKOL clarifica faptul ca „o bere de calitate se raceste cum vrei tu”:

"Am inghetat si dezghetat halbele de SKOL de zeci de ori pana cand picatura de bere a curs exact asa cum ne-am dorit. Asta se intampla undeva pe la ora 05:30 dimineata. A fost un mic maraton, insa cu siguranta a meritat. Replica unuia dintre personaje – “Da-ul” spus intr-un fel cu totul special cat timp astepta sa se raceasca berea – a devenit rapid un inside joke in agentie. De-atunci, tot cautam ocazii sa replicam “Da-ul” acela cat mai aproape de original. Pana la urma, insa… ori am filmat, ori am filmat", spune Vasile Alboiu (Chief Creative Officer, Lowe Group).


Vasile Alboiu (Chief Creative Officer, Lowe Group)

Spotul ruleaza pe principalele statii TV, iar mixul de promovare este completat de radio, tranzit, digital, OOH si materiale trade.

 

Echipa de creatie Lowe pentru acest proiect, coordonata de Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), este formata din Andrei Munteanu (Senior Copywriter) si Victor Oprisan (Senior Art Director). Echipa de strategie este formata din Bogdan Ionita (Head of Strategy) si Andreea Lipara (Researcher). A/V - Ilinca Nanoveanu (Senior A/V Producer).

Din echipa de Client Service Lowe, condusa de Alina Balan (Client Service Director), fac parte Adriana Tudoran (Account Director) si Bianca Iancu (Account Executive).

Echipa SKOL este formata din Paul Markovits (Marketing VP URBB), Elena Maracine (Senior Brand Manager SKOL), Cristina David (Marketing Services Manager) si Denisa Jalba (CMI Analyst).

Casa de productie este Saga Film, spotul fiind regizat de Razvan Marculescu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related