Mega Image lansează proiectul “Porția de educație a gustului, cu mega distracție” alături de Sunshine Digital

Mega Image lansează proiectul “Porția de educație a gustului, cu mega distracție” alături de Sunshine Digital

Începutul de an marchează, pentru Mega Image și Sunshine Digital, lansarea programului “Porția de educație a gustului, cu mega distracție”.

Programul continuă seria de inițiative desfășurate de Mega Image și are misiunea, prin formatul 100% digital, de a aduce tânăra generație mai aproape de beneficiile unei alimentații sănătoase.

Proiectul cuprinde o serie de emisiuni online, difuzate live în perioada ianuarie-martie, în platforma dedicată programului.

Fiecare emisiune va aborda o nouă tema, într-un mod atractiv pentru copii. Aceștia vor învăța, alături de medicul nutriționist Mihaela Bilic și vloggerul efervescent Bogdan Techeș, cum să își formeze un stil de viață sănătos, de la vârste mici.

 

"Avem o responsabilitate deosebită pentru comunitățile în care suntem prezenți și susținem un stil de viață sănătos prin produsele noastre și implicarea în programe educaționale pe această temă. După desfășurarea cu succes în anul școlar 2019-2020 a primelor noastre inițiative de educație alimentară în școli, lansăm acum la început de 2021 programul online Porția de educație a gustului, cu mega distracție. Ne dorim să inspirăm generațiile tinere să facă alegeri alimentare sănătoase, prin educație timpurie", spune Adrian Nicolaescu (Vicepreședinte marketing, e-commerce, comunicare și sustenabilitate Mega Image).

 

"Am rezonat din prima secundă cu inițiativa acestui program. Expertiza demonstrată în proiectele digitale, pe care le-am desfășurat de-a lungul anilor, ne-a ajutat să aducem acest proiect în cel mai potrivit format pentru obiectivul nostru de a atrage cel mai sincer public, copiii. Noua realitate ne duce tot mai mult viețile în mediul online, iar acum avem șansa de a contribui la un plus de sănătate pentru noile generații, printr-o doză eficientă de educație alimentară, ușor de înțeles și de însușit", spune Gabriel Nedelea (Managing Partner Sunshine Digital).

 

"Lansarea unui program de educație alimentară, într-un context în care publicul principal, format din copii, preferă joaca în detrimentul orelor online, nu doar că reprezintă o provocare, ci și o implicare emoțională. Direcția abordată în comunicare urmărește servirea scopului educativ într-un mod cât mai interactiv, prin mesajele generate, imaginea, replicile sau interacțiunea celor doi prezentatori cu publicul", spune Alida Sindie (Copywriter Sunshine Digital).

 

Echipele participante:

Echipa Sunshine Digital: Gabriel Nedelea - Managing Partner, Alexandra Stan - Project Manager, Roxana Bursuc - Account Manager si Alida Sindie - Copywriter
Regizor - Mihai Sofronea
Proiect realizat la studioul ovn.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related