BrandTailors a finalizat proiectul de rebranding pentru Agentia de Monitorizare a Presei

Agentia de Monitorizare a Presei, organizatie non-guvernamentala al carei obiect de activitate este protectia drepturilor omului, a abordat consultantii BrandTailors cu rugamintea de a crea o noua identitate verbala si vizuala care sa reflecte cu adevarat viziunea organizatiei.

In urma auditului de brand derulat la inceputul acestui proiect, consultantii BrandTailors au identificat elementele definitorii ale Agentiei de Monitorizare a presei, pe baza carora a fost fundamentat intregul demers strategic: "cunoastere" si "putere de actiune".

Active Watch, noul nume creat pentru a inlocui "Agentia de Monitorizare a Presei" a surprins atat esenta domeniului de activitate ("observarea") cat si diferentiatorul organizatiei ("Observatorul care ia atitudine").

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related