[Strategii Media 2010] Ce se schimba in consumul de media

Nicki Boswell (Director de Research, Initiative Worldwide) va sustine pe 20 mai, in cadrul evenimentului "Strategii Media 2010" prezentarea "How the economic crisis has permanently changed the face of media and marketing".

Prezentarea va fi parte a primului panel al conferintei - New changes in media consumption, care isi propune sa analizeze modul in care consumatorii interactioneaza in prezent cu diferite media, pentru a intelege pattern-urile comportamentale emergente in urma aparitiei noilor tehnologii si implicit diversificarii optiunilor in materie de consum media.

In prezentarea pe care o va sustine, Nicki va prezenta datele celui mai recent studiu global realizat de Initiative despre schimbarea comportamentului de consum media in noul context trasat de criza economica. Cei prezenti in sala vor putea afla care sunt sursele pe baza carora consumatorii de astazi isi formeaza opinia si ce canale media le influenteaza comportamentul de consum, precum si ce procente de incredere acorda acestia mediilor existente.

Mai multe detalii legate de programul conferintei si de ofertele speciale pentru participanti sunt disponibile pe site-ul dedicat evenimentului: events.smark.ro.

Cu o experienta de mai bine de 10 ani in cercetarea consumatorului, Nicki Boswell si-a inceput cariera la Unilever UK, iar in ultimii 3 ani a activat in mediul de agentie, dezvoltand platforme de research si consultanta de marketing pentru branduri precum: Reckitt Benckiser, Danone, Vodafone, Disney sau Phillips. Nicki a absolvit Universitatea din Newcastle upon Tyne avand doua specializari: in matematica si psihologie.

In cadrul Initiative, Nicki conduce studii globale care au ca obiectiv evaluarea profilului si comportamentului consumatorului sub influenta diversilor factori de schimbarii (climat economic, digitalizare, globalizare) si este responsabila cu dezvoltarea strategiilor in zona de consumer research la nivelul intregii retele. Participarea sa la conferinta "Strategii Media 2010" a fost intermediata de Initiative Romania.

Despre Initiative
Initiative este una din cele mai mari retele independente de media, marketing & digital din lume, insumand peste 2.500 de angajati in 90 de birouri din toata lumea si o cifra de afaceri de $14 miliarde de dolari (conform RECMA).
Pe langa serviciile specializate de strategie, planificare si implementare pe care le ofera, Initiative este lider in cercetare de media & marketing, detinand centre specializate in Londra (Research and Futures) si Paris (Technologies) si dezvoltand instrumente precum Exchanges, Matrix, PropheSee sau Futures Sport & Entertainment. Initiative Romania dispune la randu-i de o echipa dedicata proiectelor de cercetare care editeaza anual, inca din 1997, Media Fact Book - cea mai complexa analiza a pietei locale de media.

Despre SMARK KnowHow
Gandite ca o alternativa la evenimentele actuale de marketing, SMARK KnowHow functioneaza ca un serviciu de consultanta cu caracter public sub umbrela comunitatii SMARK si abordeaza in profunzime tendinte si instrumente de ultima generatie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related