Initiative lanseaza Media Fact Book 2010

Conform analizei, valoarea totala a piatei locale de media a scazut cu 37% in 2009 atingand un nivel sub cel din 2006.

"Daca anul trecut spuneam ca new media va fi revelatia crizei, acest lucru este confirmat acum de faptul ca publicitatea online a fost cel mai putin afectata de scaderile inregistrate in domeniu. Piata media romaneasca si-a inceput trendul descrescator in octombrie 2008, a atins un palier minimal in 2009 iar 2010 ne va arata unde se afla de fapt adevaratul fund al sacului", a declarat Octav Popescu - Vicepresedinte Initiative.

In 2009, valoarea totala neta a pietei locale de media a scazut cu 37%, atingand un nivel sub cel din 2006. Toata media a simtit impactul crizei economice, dar printul a fost cel mai afectat (-55%), urmat de outdoor (-40%), in timp ce TV-ul a scazut cu 34%, radio-ul cu 28% si internetul cu 19%, dupa cum arata studiul MEDIA FACT BOOK 2010.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related