Rezultatele vanzarilor versus rezultatele studiilor cu privire la stereotipurile de femei din publicitatea romaneasca

Rezultatele vanzarilor versus rezultatele studiilor cu privire la stereotipurile de femei din publicitatea romaneasca

In cadrul conferintei "Stereotipuri de gen in publicitate" organizata de Consiliul Roman Pentru Publicitate si care a avut loc pe 27 iunie la Athenee Hilton Bucuresti, Ecaterina Safarica (Presedinte Consiliul Roman pentru Publicitate), Andreea Braga (Membru Consiliul Director Central de Dezbatere Curriculara si Studii de Gen), Alice Iancu (Vicepresedinte Centrul de Dezvoltare Curriculara si Studii de Gen), Bogdan Naumovici (Director de Creatie, 23 Communication Ideas) si Cristina Trepcea (Membru Consiliul National al Audiovizualului) au dezbatut, intr-o sesiune moderata de Mihaela Miroiu (Profesor Universitar SNSPA), crearea unor personaje-tip in publicitatea romaneasca, diferenta dintre personajele masculine si cele feminine si reactiile pe care acestea le starnesc publicului feminin.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related