Carte Noire: o lansare misterioasa, semnata Rogalski Damaschin

Carte Noire: o lansare misterioasa, semnata Rogalski Damaschin

Rogalski Damaschin Public Relations a organizat evenimentul de lansare al Carte Noire, un nou sortiment de cafea frantuzeasca disponibil in tara noastra pentru aparatul TASSIMO. Carte Noire va completa gama de bauturi disponibile pentru acest aparat, care cuprinde, in acest moment, branduri precum Jacobs, Milka si Twinings, arata un comunicat emis de agentie.

Evenimentul de lansare a avut loc in Bucuresti, la Maison 13, iar conceptul acestuia a fost "mystere noire".

Lansarea a fost precedata de un teasing: jurnalisti si bloggeri au primit o invitatie sub forma unui ziar, in randurile caruia se vorbea de un domn T., care urma sa organizeze o petrecere surpriza intr-un loc si la un moment necunoscute. Indiciie despre eveniment (data, ora, ziua) erau incluse in ziar, iar la cateva zile a fost facut si reveal-ul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related