Snooze for Coffee, un nou proiect McCann Bucuresti pentru Doncafe si Beko

McCann Erickson Bucuresti, Doncafe si Beko au lansat "Snooze for Coffee", o masina de cafea conectata prin Wi-Fi la o aplicatie de alarma pe smartphone. In momentul in care un utilizator apasa butonul "Snooze" pe telefonul mobil, masina de cafea primeste un semnal si incepe automat sa prepare cafeaua, arata un comunicat emis de agentie.

"Doncafe este marca de cafea care recompenseaza femeile pentru milioanele de momente speciale oferite celor din jur. In toate campaniile de comunicare pentru Doncafe am pus accentul pe recompensa pe care Doncafe le-o ofera: “me moments”. Pentru acest brief, am decis sa apelam la solutii “extreme” pentru a sublinia toate aceste mesaje Doncafe si, mai ales, sa le oferim femeilor ceva palpabil – momente in plus in fiecare zi, pentru ele insele. Rezultatul este "Snooze for Coffee"-un parteneriat intre Doncafe si Beko, unul dintre cele mai inovatoare branduri de produse electrocasnice si un brand care a fost pregatit sa intre in acest proiect special si sa construiasca o masina de cafea controlabila de la distanta, printr-o aplicatie pe mobil", a declarat Cristina Calota (Copywriter, McCann Bucuresti).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related