David Stroe si viitorul logo-urilor: In urmatorii 5 ani e posibil sa apara trenduri ce implica medii mixte si tehnologii mai noi: animatii, personalizari si modificari contextuale

David Stroe si viitorul logo-urilor: In urmatorii 5 ani e posibil sa apara trenduri ce implica medii mixte si tehnologii mai noi: animatii, personalizari si modificari contextuale

David Stroe, designer cu 19 ani experienta si cu destul de multe nume pe lista sa, desface pentru noi capacul cutiei cu amintiri. Nu poate vorbi doar despre logo-uri, pentru ca ele sunt legate intrinsec de brandurile copilariei: Dacia, sucul Ci-co sau Brifcor, bomboanele Mentosan sau CIP, Gumela, laptele de corp Doina (viu si azi), sticluta de iaurt, bateriile Elba, napolitana Eugenia, ciocolata Kandia, magazinul Unirea, PECO.

De ce ne intoarcem mereu la trecut pentru a cauta inspiratie? “Suprasaturatia impune o schimbare; in timp lucrurile raman fara suficient impact si inspiratia vine cel mai usor din emotiile si amintirile copilariei”, spune el.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related