Internetics anunta juriul editiei 2015

Internetics anunta juriul editiei 2015

Juriul Internetics 2015 reuneste 22 de specialisti in marketing online si este condus de Tony Hogqvist, Executive Creative Director & Founder Perfect Fools din Suedia.

Pentru prima oara in istoria festivalului, membrii juriului selectati au avut ocazia de a-si invita omologii straini din departamentele europene de marketing sa jurizeze impreuna lucrarile inscrise in competitie si sa cunoasca, cu aceasta ocazie, piata si agentiile de digital din Romania.

Astfel, juriul noii editii este format din: Alin Zainescu - Co Founder Lovelty, Andreea Munteanu - Brand Manager ABSOLUT Pernod Ricard Romania, Andrei Lascut – Senior Brand Builder, Bogdan Savonea – CEO The Pole, Ciprian Postelnicu - Head of Media Department Telekom Group Romania alaturi de Gerhard Louw - Senior Manager International Media Deutsche Telekom AG, Corina Iordache - Digital Marketer Kiss FM, Magic FM, Rock FM, Crina Tenovici - Head of Data and b2b Communication Orange Romania, Florin Pravai - Agency&Youtube Lead Google Romania alaturi de Iwona Piwek - Branding Solutions and Innovations Lead CEE&GR Google, Iuliana Nedelcu - Senior Marketing Activation Manager My Coke The Coca-Cola Company, Laura Barbu - Brand & Marketing Communication Director Vodafone Romania, Marilena Birliga - Senior Marketing Manager Provident Financial, Monica Eftimie - Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Paul Romania alaturi de Monica Pool - Marketing Director KFC Central & Eastern Europe,  Radu Acsinia - Social Media Executive Samsung Electronics European HQ, Ruxandra Mocanu - Marketing Manager South Eastern Europe DISCOVERY NETWORKS CEEMEA alaturi de Stephen Royle - Creative Director DISCOVERY NETWORKS CEEMEA, Sergiu Gruita - South East Europe Media Leader Procter&Gamble, Simona Hancu - Marketing Manager Romania, Hungary, Moldova HTC CEE, Valentina Vesler - Director de Comunicare & PR Valvis Holding si Victor Kapra - Independent Online Consultant and Freelancer Journalist.

Membrii juriului Internetics vor urmari o serie de criterii, precum: conceptul si strategia, integrarea in strategia de comunicare a brandului, eficienta, design-ul, interactivitatea sau continutul.

Competitia este deschisa agentiilor si diviziilor de online, dar si companiilor care dezvolta proiecte in zona digitala ori sunt beneficiari ai lucrarilor. Lucrarile pot fi inscrise in competitie pana pe 21 octombrie 2015, online, prin completarea formularului disponibil pe www.internetics.ro

Incepand de anul trecut, participantii au la dispozitie 7 categorii mari de concurs, care sunt impartite la randul lor in mai multe sectiuni: Culture, Communities, Web, Social Media, Mobile, Digital Brand Experience si Interactive Campaigns.

Festivalul este sustinut de Grolsch, Absolut, HTC si United Media.

Fondat si organizat de catre The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online, care fixeaza standardele in comunicarea online din Romania prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri si tool-uri de promovare online si incurajarea creativitatii si a strategiei. Internetics a aparut in 2001, inca de la inceputul conturarii industriei de online din Romania, contribuind pe parcursul acestor ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related